FANDOM

Śpiewający Straszliwiec Straszliwysmok, bezimienny przedstawiciel gatunku Straszliwiec Straszliwy, pojawiający się w serialu, w odcinku Zemsta. Został wytresowany przez Sączysmarka.

Wygląd

Jest to najbardziej pospolity smok na Berk - Straszliwiec Straszliwy o zielonej barwie skóry. Ma jasny brzuch oraz skrzydła. 

Jest to również jedyny poznany do tej pory smok, który potrafi śpiewać. Śpiew ten polega na wydawaniu przeróżnych dźwięków, między innymi pisków oraz buczenia. 

Historia

Jeźdźcy smoków: Obrońcy Berk

W odcinku Zemsta, podczas ataku Marazmora na wyspę Berk, Mieczyk i Szpadka organizują na arenie schron dla wikingów. Chce się do niego dostać także Sączysmark, jednak bliźniaki nie zamierzają do tego dopuścić i dają chłopakowi listę rzeczy, które Sączysmark ma im dostarczyć. Za każdym razem jednak po przeniesieniu przez niego przedmiotów dopisują do niej coraz nowsze rzeczy, aż na koniec żądają śpiewającego Straszliwca Straszliwego. Zdesperowany Sączysmark tresuje małego smoka, którego dostarcza do schronu, jednak robi to, gdy zagrożenie ze strony Marazmora już mija, a schron jest pusty.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier