FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy lokacji z gier. Jeśli szukasz miejsca z serialu, sprawdź Żelazna Wyspa.

Armorwing Island - jedna z lokacji pojawiająca się w grach School of Dragons oraz DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Według gry School of Dragons jest to duża wyspa, pełna wzniesień, wąwozów i skał. Te ostatnie mają kształt sześciokątnych graniastosłupów, składających się na większe powierzchnie, i wyglądem bardzo przypominają skały przedstawione w filmie Jak wytresować smoka. Wyspę porastają miejscami niewielkie drzewa o pomarańczowych liściach, zupełnie jak jej serialowy odpowiednik. Poza tym znajduje się tam łowisko, gniazdo Zbrojoskrzydłego oraz ogromny, przykuwający uwagę gejzer.

W grach

School of Dragons

Armorwing Island została wprowadzona wraz z rozszerzeniem Battle for the Edge. Gracz wykonuje na niej część questów, w tym pomaga żyjącemu tam choremu Zbrojoskrzydłemu. Jako nagrodę po jednej z misji gracz otrzymuje właśnie smoka tego gatunku.

Wyspa powraca także w rozszerzeniu Wrath of Stormheart. Atak ludzi Nikory Stormheart na ten ląd jest dywersją, mającą odwrócić uwagę od jej działań na Auction Island.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

W grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk Armorwing Island jest miejscem poszukiwania jaja Zbrojoskrzydłego.

Zobacz też