FANDOM

Badmist Mountain[1] lub Badmist Mountains[2] (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze DreamWorks Dragons: Wild Skies jako obszar Berk oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk jako miejsce dostępne do eksploracji poprzez poszukiwania Szczerbatka.

W grach

DreamWorks Dragons: Wild Skies

Post medium 06

Badmist Mountain leży w północnej części Berk i stanowi głęboką dolinę otoczoną wysokimi szczytami, z jednej strony wychodzącą na ocean. Jej wnętrze usiane jest wysokimi formacjami skalnymi, na których szczytach rosną liczne drzewa iglaste o ciemnym igliwiu. Po przejściu na niewielką polanę, gdzie można spotkać Nocną Furię, wokół gracza rozciąga się ciemny las liścisty. Znajduje się w nim kilka kamiennych posągów. Przez gęste korony drzew przedostają się nieliczne promienie słońca.

Do tego miejsca można dostać się wyłącznie z Wild Dragon Cliff, a do tego tylko na grzbiecie Koszmara Ponocnika, który ma dostatecznie silne skrzydła, żeby pokonać wiatr wiejący w dolinie i dostać się w góry. W lokalizacji tej można wytresować tylko jednego smoka, jakim jest Nocna Furia - Szczerbatek.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Ciekawostki

Przypisy

Zobacz też