FANDOM

Baited Breath (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawicielka gatunku Mały Cień, pojawiająca się w sezonie Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, po raz pierwszy w odcinku Niekończący się dzień, oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smoczyca wygląda identycznie jak inne smoki z jej gatunku. Jej głowa i tułów mają kolor granatowy, podbrzusze jest w podobnym kolorze, tyle że znacznie jaśniejszym. Jej łeb, grzbiet i łapy pokrywają łuski w turkusowym odcieniu.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Smoczyca pojawia się w odcinku Niekończący się dzień, kiedy na jednej z wysp, która jest również kryjówką Łowców Smoków, wabi dwóch z nich, udając ranną i rycząc żałośnie. Gdy podchodzą i chcą ją zabrać na pokład, atakują ich pozostałe Małe Cienie. Baited Breath wraca na swoją pozycję, by zwabić kolejne ofiary. Wkrótce na ten sam ląd przybywają Czkawka ze Szczerbatkiem, zwabieni zawodzeniem pozornie chorego smoka. Sfora znów atakuje, jednak z pomocą Nocnej Furii chłopakowi udaje się je odpędzić. Czkawka jednak rusza za nimi, chcąc się dowiedzieć, co się dzieje i nie rozumiejąc, że smoki na nich polują. Małe Cienie zapędzają ich do wąskiego przesmyku, z którego przyjaciele nie mogą wylecieć. Wkrótce do pościgu dołącza również Skrzydłocień, ale Czkawka ze Szczerbatkiem stawiają na nową strategię - skoro smoki mogą urządzać pułapki, to oni również. Dzięki sprytowi udaje im się zgubić prześladowców i uciec z wyspy.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier