FANDOM

Symbol Osobny artykuł: Smoki bonusowe

Beezelord (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawicielka gatunku Bawoleń, pojawiająca się w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Skóra smoczycy ma głównie bordową barwę. Wzdłuż jej grzbietu i boków ciągną się pojedyncze, nierówne pasy jarzące się pomarańczem, wyglądające niczym pęknięcia w skale odsłaniające magmę. Na łapach występują innego rodzaju pręgi, mające głównie kolor czarny z niewielką domieszką pomarańczowego, które przywodzą na myśl warstwy zastygłej lawy. Czerń wielokrotnie występuje na ciele samicy - barwi kolce na jej korpusie i duże łuski ułożone wzdłuż grzbietu, jak również tworzy fantazyjne wzory na jej skrzydłach oraz pysku, przez co Beezelord kojarzy się wikingom z mitologicznymi potworami i wygląda na dużo groźniejszą, niż w rzeczywistości jest. Przerażającego wizerunku dopełniają rogi, których smoczyca, w przeciwieństwie do innych Bawoleni, ma nie trzy, a pięć - dwa po bokach głowy, wygięte niczym te u bawołu, a także trzy u góry, czyli ogromny róg nosowy i dwa dodatkowe po jego obu stronach. Razem tworzą one czarną koronę o nieco demonicznym wyglądzie. Pazury i oczy Beezelord barwi złotopomarańczowy odcień.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Smoczyca pojawiła się w grze wraz z Halloweenową aktualizacją w 2019 roku.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier