FANDOM

Berk Docks
Berk Docks (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze School of Dragons. Jest to zarazem pierwsza lokacja, do której trafia gracz.

Wygląd

Berk Docks teoretycznie znajdują się na Berk, jednak nie w pobliżu wioski, a po przeciwnej stronie wyspy. W praktyce jest to jednak zupełnie osobna lokacja. Przedstawia ona niewielki fragment wybrzeża Berk, skutego w kilku miejscach wielkimi lodowymi bryłami o zaostrzonych końcach. Są to pozostałości po walce Szczerbatka z Oszołomostrachem Drago. Miejsce zawiera w sobie raptem kilka lądowych ścieżek i łowisko, a także swego rodzaju dźwig ze smoczą klatką, z której na początku gry gracz uwalnia swojego przyszłego wierzchowca.

W grach

School of Dragons

Gracz znajduje się w Berk Docks, gdy rozpoczyna grę. Prowadzony radami Czkawki uczy się obsługiwać interfejs, a poprzez lot na Szczerbatku i krótką walkę z łowcami nabywa także umiejętność sterowania zarówno bohaterem, jak i smokiem.

Następnym zadaniem jest uwolnienie z klatki uwięzionego smoka. Można w niej aktualnie znaleźć jeden z czterech gatunków: Marazmora, Shockjawa, Gruchotnika lub Sand Wraitha. Po oswojeniu smoka gracz uczy się łowić ryby, po czym kończy samouczek.

Berk Docks pojawia się ponownie w rozszerzeniu Wrath of Stormheart. Z tej strony do Berk zbliża się Tempest, flagowy okręt Nikory Stormheart, która przeprowadza inwazję na Archipelag. Gracz wraz z Valką i Eretem musi odeprzeć atak. Ostatecznie całość okazuje się dywersją, mającą odwrócić uwagę jeźdźców od działań Nikory na Auction Island.

Zobacz też