FANDOM

Berk Docks
Berk Docks - jedna z lokacji znajdujących się w grze School of Dragons. Jest to zarazem pierwsza lokacja, do której trafia gracz.

Opis

Berk Docks teoretycznie znajdują się na Berk, jednak nie w pobliżu wioski, a po przeciwnej stronie wyspy. W praktyce jest to jednak zupełnie osobna lokacja. Przedstawia ona niewielki fragment wybrzeża Berk, skutego w kilku miejscach wielkimi lodowymi bryłami o zaostrzonych końcach. Są to pozostałości po walce Szczerbatka z Oszołomostrachem Drago. Miejsce zawiera w sobie raptem kilka lądowych ścieżek i łowisko, a także swego rodzaju dźwig ze smoczą klatką, z której na początku gry gracz uwalnia swojego przyszłego wierzchowca.

Znaczenie

Gracz znajduje się w Berk Docks, gdy rozpoczyna grę. Prowadzony radami Czkawki uczy się obsługiwać interfejs, a poprzez lot na Szczerbatku i krótką walkę z łowcami smoków nabywa także umiejętność sterowania zarówno bohaterem, jak i smokiem.

Następnym zadaniem jest uwolnienie z klatki uwięzionego smoka. Można w niej aktualnie znaleźć jeden z czterech gatunków: Marazmora, Shockjawa, Gruchotnika i Sand Wraitha. Po oswojeniu smoka gracz uczy się łowić ryby, po czym ukańcza samouczek. Później już prawie żadna misja nie prowadzi do Berk Docks.

Zobacz też