FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy lokacji z gier. Jeśli szukasz miejsca z książek, sprawdź Zatoka Czarnego Serca.

Black Heart Bay (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze DreamWorks Dragons: Wild Skies jako obszar Berk oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk jako miejsce dostępne do eksploracji poprzez poszukiwania Szczerbatka.

W grach

DreamWorks Dragons: Wild Skies

Zatoka Czarnego Serca
Lokacja znajduje się na południowo-wschodnim wybrzeżu Berk i składa się niejako z dwóch części. Pierwsza to duża, słoneczna zatoka w pobliżu oceanu. Z wody wyłaniają się wysokie formacje skalne z rosnącymi na ich szczytach zielonymi, iglastymi drzewami. Wokół tego miejsca znajdują się liczne łuki skalne i klify. W pobliżu jest także bardzo duże jezioro, do którego wpada gigantyczny wodospad. Druga część to obszar naziemny, który jest skalisty i niemal pustynny, co szczególnie podkreśla pomarańczowy kolor skał.

Pod licznymi skalistym łukami, przypominającymi szkielet ogromnego zwierzęcia, znajduje się kryjówka Zębiroga Zamkogłowego, którego można tam wytresować. W lokacji można też zdobyć ogniodrzew i złowić ryby. Do Black Heart Bay da się dostać jedynie z The Woods That Howled.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Zobacz też