FANDOM


Hejo to ja wiem że wiele z was mnie nie zna pomimo tego że jestem na tej wiki od 4 lat

i wiem że nie wiecie czego sie po mnie spodziewać (hehe)

w każdym razie mam nadzieje że ten blog ożywi dawną społeczność (to znaczy że inni też będą coś wrzucać)

Info

-Współczesność

-Czkawka ma obie nogi

-Stoick żyje i jest prezydentem Berk City

-Wszyscy mają po 18 lat

-Co do uczuć między bohaterami musicie czytać żeby się dowiedzieć Xd.

-Piszę perspektywami

-Pogrubioną czcionką to ode mnie

Rozdział 1

Perspektywa Czkawki

Cześć jestem Czkawka. Wiem super imię przynajmniej nie jestem jedyny.Mam 18 lat i uczę się w Liceum

Ogólnokształcącym Imienia Borka Wielkiego.

Z wyglądu to powiem że jestem brunetem z zielonymi oczami.Jestem dosyć wysoki bo w sumie mam 189 cm wzrostu

Wstałem o 6 rano za sprawą mojego ukochanego budzika czyli czarnego kota z zielonymi oczami o imieniu Szczerbatek.

Ten mały diabełek skoczyłmi na brzuch ze swojego drapaka.

Trudno, już i tak nie zasnę.

Postanowiłem zrobić sobie tosty z serem tak na szybko.

Wracając jaki dzisiaj dzień?

SHIT NIEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!

Spojrzałem na kalendarz na którym pisała znienawidzona data... 1 września.

Nie wierzę że już po wakacjach.

Miałem jeszcze półtorej godziny do lekcji więc postanowiłem na spokojnie się ogarnąć i trochę jeszcze pograć na gitarze...(Oczywiście się nie chwale) 

Zagrałem sobie Stay With Me Sama Smitha 

LINK https://www.youtube.com/watch?v=xQwDvGCrvaI

Ok która to godzina? SHIT (x2) XD Sorry ale musiałem to napisać (Hehe jeszcze tego nie wiecie ale powoli popadacie w trans tego opka BUAHAHAHAHAHA)

Na czym skończyliśmy aha.

7:55

Wsiadłem do czarnego mustanga i zaczełem jechać do szkoły

Mniej więcej tak wygląda auto https://www.google.pl/search?q=czarny+mustang+auto&rlz=1C1VFKB_enPL617PL617&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiChIarvoTVAhUIZlAKHTh-ABsQ_AUICigB&biw=1280&bih=894#imgrc=_jqn5vpGidUrTM:

Dojechałem idealnie bo klasa właśnie wchodziła do sali tortur (czytaj sala od matmy)

Nie wierzę że ta jędza jest naszą wychowawczynią

-Przedstawiam wam nową uczennice Astrid.- Powiedziała ta wiedźma

ZARAZ CO?!

Perspektywa Astrid

Cóż zatem to jest moja klasa. Pomyślałam.

Szybko rozejrzałam się po klasie. Widziałam dwójkę prawie identycznych ludzi 

jakiegoś miło wyglądającego chłopaka przy kości jakiegoś debila pręzącego muskuły

Czarnowłosą dziewczynę i nagle moją uwagę przykuły zielone oczy wyglądające jak gwiazdy

I zorientowałam się że należą do chłopaka z brązowymi włosami. Wow może nie będzie tak źle.

Powiem tylko tyle że to nie jest cała klasa.

Perspektywa Czkawki

ZARAZ CO?!

Jakaś nowa!

No nieźle może będzie przynajmniej inna niż te wszystkie lafiryndy jak naprzykład Katie czy Jenny

I nagle weszła ONA

Zobaczyłem Piękną dziewczyne z blond włosami i... i...

Błękitnymi oczami wyglądające jakby był w nich ukryty głęboki ocean.

Zaraz zbliża się...

Uff już myślałem że ten anioł siądzie obok mnie ale siadła jedną ławkę przede mną razem z Headerą.

Lekcje mineły spokojnie znaczy dla mnie bo cały czas myślałem tylko o Astrid...

Co się ze mną dzieje?!

Oceniać w komentarzach w zależności od nich będe dodawał nexty bądź nie będe

W każdym razie mam nadzieję że mnie nie zignorujesz

(Bo inaczej spłoniesz w piekle hehe)

Wrzucę nexta jeśli dobijecie 5 komów więc wszystko zależy od was

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.