FANDOM

Bonestormer (brak polskiego tłumaczenia) — hybryda będąca krzyżówką Gnatochrupa i Burzochlasta, po raz pierwszy i jedyny pojawiająca się w grze DreamWorks Dragons: Titan Uprising.

Wygląd

Smok ten, jako hybryda dwóch gatunków o różnej anatomii, posiada cechy właściwe dla każdego z nich. Wyróżniają się one w poszczególnych częściach ciała zwierzęcia.

Ogólna budowa ciała hybrydy jest wypadkową obu składających się na nią gatunków. Łączy pochodzące od Gnatochrupa dwie tylne łapy, zwieńczone potężnymi szponami, z dwiema parami skrzydeł Burzochlasta, co daje zwierzęciu w sumie sześć kończyn. Głowa smoka praktycznie w całości jest wyraźnie zainspirowana pyskiem, jaki posiada Gnatochrup, w związku z czym składa się niemal wyłącznie z kości. Pysk Bonestormera jest spiczasty, przypomina dziób. Nad czaszką górują rogi Gnatochrupa. Niewielkim, acz zauważalnym akcentem pochodzącym od Burzochlasta jest druga para rogów, charakterystycznie ułożonych tuż nad oczami, oraz fragmenty kostnej kryzy. Tułów smoka pokrywają kostne wypustki, zbroja z kości biegnie też wzdłuż paliczków skrzydeł. Ogon hybrydy również jest cały pokryty kośćmi i przypomina ogon Gnatochrupa. Jest zakończony takim samym kostnym zgrubieniem.

Siedlisko i dieta

Według gry DreamWorks Dragons: Titan Uprising Bonestormer zamieszkuje głównie lasy wyspy Berk oraz tereny podmokłe.

Podobnie jak Gnatochrup i Burzochlast, prawdopodobnie gustuje we wszelkiego rodzaju rybach.

Zachowanie i tresura

Choć z wyglądu bardziej podobne do Gnatochrupów, Bonestormery większość usposobienia przejęły po Burzochlastach. Znaczna część z nich bardzo dba o swój wygląd, zdarzają się osobniki wręcz próżne. Są jednak także stosunkowo poważne i odpowiedzialne, a nawet opiekuńcze, choć czasem w protekcjonalny sposób. Doskonali wojownicy i lotnicy, jak oba gatunki tworzące hybrydę. Jeśli czują się zagrożone, szeroko rozkładają skrzydła, niczym Gnatochrupy, by wydać się większe i straszniejsze.

Moce i umiejętności

Ogień

Bonestormery zieją ognistymi wirami, bardzo podobnymi do torusów ognia, jakimi dysponują Burzochlasty.

Kościana zbroja

Bonestormer po Gnatochrupie odziedziczył zbroję składającą się z kości, której części znajdują się na całym jego ciele. Zbroja ta pomaga przedstawicielom tej hybrydy uniknąć obrażeń w czasie walk z łowcami, w których często biorą udział, i znacznie podnosi ich pewność siebie. Kościana maczuga na końcu ogona może posłużyć im do łatwego rozprawienia się z przeciwnikiem. Zbroja jest dla Bonestormerów także powodem do dumy, więc jako smoki dość próżne często ją czyszczą.

Zwinność

Dzięki dwóm parom skrzydeł smoki te są niezwykle szybkie i zwinne w powietrzu. Często nawet w czasie walk nie tracą nic ze swojej gracji. Wydają się również posiadać umiejętności podobne do Burzochlasta – potrafią obrócić swoją głowę o ponad 180 stopni.

Słabości

Symbol Osobny artykuł: Słabości smoków

Znani przedstawiciele

Z gier

DreamWorks Dragons: Titan Uprising

W grach

DreamWorks Dragons: Titan Uprising

Bonestormer został wprowadzony w grze DreamWorks Dragons: Titan Uprising razem z innymi smoczymi hybrydami. Jedynym sposobem, w jaki gracz może go zdobyć, jest skrzyżowanie ze sobą Gnatochrupa i Burzochlasta.

Galeria

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Stoker class Czerwona ŚmierćDuży SkrzydłocieńFlame WhipperGobsuckerHobgobblerKoszmar PonocnikKoślawy MrukKsiężniczka OgnioglistMały SkrzydłocieńMoldruffleNocny KoszmarOgnioglistaOgnisty KoszmarPaszczogonSilver PhantomStraszliwiec StraszliwyTajfumerangThreadtailZielona Śmierć
TU-Hybrydy AbomibumbleBonestormerBrooding BoltstamperChimeragonDeathly GaleslashDreadstriderGhastly ZapplejackHoarsbrumbleHumbangerHushbogleRidgesnipperSkrillknapperThunderbottom
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki