FANDOM

Brooding Boltstamper (brak polskiego tłumaczenia) — hybryda określana jako krzyżówka gatunków Wandersmoka i Gruchotnika, po raz pierwszy i jedyny pojawiająca się w grze DreamWorks Dragons: Titan Uprising.

Wygląd

Smok ten, jako hybryda dwóch gatunków o różnej anatomii, posiada cechy właściwe dla każdego z nich. Wyróżniają się one w poszczególnych częściach ciała zwierzęcia.

Budowa ciała bez wątpienia pochodzi od rodzica z uderzeniowej klasy, a świadczy o tym charakterystyczny dla Wandersmoka garb (który nadaje tułowiu trójkątny kształt), jedna para tylnych kończyn oraz kolce, które biegną od grzbietu aż po ogon. Elementy Gruchotnika za to można dostrzec w wyglądzie głowy, nieco grubszym niż u Wandersmoka tułowiu oraz skrzydłach, na których zgięciach widnieją jednak typowe dla gatunku z klasy uderzeniowej grube pazury.

Siedlisko i dieta

Boltstamper, według gry DreamWorks Dragons: Titan Uprising, zamieszkuje miejsca z zimowymi, leśnymi, ale również wulkanicznymi klimatami.

Podobnie jak oba gatunki, z których powstał, najpewniej gustuje we wszelkiego rodzaju rybach.

Zachowanie i tresura

Ze względu na bycie potomkiem groźnego, terytorialnego Wandersmoka oraz względnie spokojnego i lojalnego Gruchotnika, Boltstamper prawdopodobnie sytuuje się gdzieś między nimi. Można się po nim spodziewać pewnej dozy nieufności, ale także troski w stosunku do bliskich mu osób bądź smoków. Może się okazać bardzo agresywny i zajadły, kiedy przyjdzie mu bronić terytorium lub swoich najbliższych.

Moce i umiejętności

Ogień

Ogień hybrydy jest krzyżówką umiejętności obojga rodziców, gdyż są to naelektryzowane pociski magmy. Łączą one elektryczne właściwości błyskawic Wandersmoka z dalekosiężnością splunięć Gruchotnika, dzięki czemu pocisk potrzebuje bardzo długiej drogi, by się wypalić.

Pancerz

Boltstamper posiadaj pancerz (który widać najlepiej w miejscu karku zwierzęcia), do tego ma naprawdę grubą skórę, być może grubszą od swoich przodków razem wziętych, co chroni smoka przed silnymi atakami.

Węch

Hybryda odziedziczyła z linii Gruchotnika umiejętności śledzenia z pomocą węchu, umożliwiając im tropienie uciekających wrogów na wiele mil. Drugą stroną medalu jest to, że podobnie jak i jego, łatwo oszukać jego nos zapachem smoczej jagody.

Słabości

  • Zapach smoczej jagody; tak samo jak u Gruchotnika, potrafi zmylić smoka i zgubić jego trop za tropionym zwierzęciem bądź człowiekiem.

Symbol Osobny artykuł: Słabości smoków

Znani przedstawiciele

Z gier

DreamWorks Dragons: Titan Uprising

W grach

DreamWorks Dragons: Titan Uprising

Brooding Boltstamper został po raz pierwszy wprowadzony w tej powyższej grze, podobnie jak wiele innych smoczych hybryd. Jedynym sposobem, w jaki gracz może go zdobyć, jest skrzyżowanie ze sobą Gruchotnika i Wandersmoka.

Galeria

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Stoker class Czerwona ŚmierćFlame WhipperGobsuckerHobgobblerKoszmar PonocnikKoślawy MrukKsiężniczka OgnioglistMały CieńMoldruffleNocny KoszmarOgnioglistaOgnisty KoszmarPaszczogonSilver PhantomSkrzydłocieńStraszliwiec StraszliwyTajfumerangThreadtailZielona Śmierć
TU-Hybrydy AbomibumbleBonestormerBrooding BoltstamperDeathly GaleslashGhastly ZapplejackHoarsbrumbleHushbogleRidgesnipper
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki