FANDOM

Artykuł

Bumble (brak polskiego tłumaczenia) — smok, pisklę, przedstawiciel gatunku Wrzeniec, który pojawia się tylko i wyłącznie w komiksie The Endless Night.

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Podobnie jak u większości Wrzeńców łuski tego osobnika mają zielonkawą barwę, z domieszką koloru bladoczerwonego na skrzydłach, podbrzuszu i pysku.

Zachowanie

Bumble jest bardzo wesołym, łagodnym i przyjaznym, młodym smokiem, uwielbiającym zabawę, szczególnie ze swym najlepszym przyjacielem, a zarazem tymczasowym opiekunem - Czkawką.

Historia

Był jednym z dwóch Wrzeńców przetrzymywanych przez Thunderhead Tribe, jednak pewnego dnia jeźdźcy smoków uwolnili ów pisklę i zabrali ze sobą na Berk. Bumble uwielbiał spędzać czas na zabawie z Czkawką, jednakże tworzył przy tym nie mały bałagan i zamęt w wiosce, przez co chłopak był zmuszony odnaleźć stado dzikich Wrzeńców i wypuścić małego smoka na wolność, tak aby ten dołączył do grupy swoich pobratymców. Bumble i Czkawka pożegnali się z wielkim bólem serca, po czym każdy z nich udał się w swoją stronę.