FANDOM

Czułogłosy Sam (ang. Soft-Spoken Sam) – wiking, wuj Niemego Svena oraz brat Szepczącego Waldo, a także Milczka Marvina, pojawiający się tylko i wyłącznie w czwartym sezonie serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Apetyt na głowę.

Wygląd

Już na pierwszy rzut oka można dostrzec niezwykle duże podobieństwo pomiędzy nim, a jego siostrzeńcem lub też bratankiem - Niemym Svenem, bowiem obaj mężczyźni są średniego wzrostu, dobrze zbudowani, łysi i mają identyczny zarost posiadający podobną barwę. Ubiór wikingów w obu przypadkach także jest identyczny i różni się tylko kolorem gdyż wuj Svena nosi zieloną tunikę, a on sam zaś brązową. Wiking na głowę ma założony metalowy hełm, z dwoma długimi rogami.

Charakter

Nie wiemy zbyt wiele o charakterze Sama, jednak po jego przydomku i zachowaniu można stwierdzić, iż jest on osobą dosyć miłą, uprzejmą, życzliwą i rodzinną.

Historia

Po raz pierwszy i ostatni mężczyzna ten pojawia się w czwartym sezonie serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Apetyt na głowę, kiedy to po bardzo długiej podróży statkiem, razem z braćmi schodzi na ląd, aby dołączyć do swojego krewnego – Niemego Svena i wraz z nim świętować 400-lecie istnienia Berk.

Mniej więcej w tym samym czasie Czkawka dowiedział się o tym, iż Viggo Czarciousty wyznaczył nagrodę za jego głowę i że jego życie jest zagrożone. Mając to na uwadze, chłopak błędnie uznał, że trzej bracia planują go schwytać lub też uśmiercić, gdyż są łowcami nagród. Pełen podejrzeń podlatuje do wikingów na Szczerbatku i w agresywny sposób próbuje dowiedzieć się od nich kim są i czego chcą. Mężczyźni są przerażeni zachowaniem przyszłego wodza oraz jego wierzchowca, jednak w tym momencie pojawia się Sven i koryguje błąd jeźdźca. Czkawka czuje się niezręcznie, jednak przeprasza przybyszy za to nieporozumienie, po czym odlatuje.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier