FANDOM

Artykuł

Dragons Challenge Card Game (brak polskiego tłumaczenia) — internetowa gra karciana o tematyce nawiązującej do filmu Jak wytresować smoka 2, wydana przez DreamWorks Animation. Można było w nią zagrać na oficjalnej stronie filmu.

W czerwcu 2016 roku - po przeniesieniu strony na inny adres - gra przestała istnieć.

Opis

Gra polega na zbieraniu kart reprezentujących poszczególne gatunki smoków i walce za pomocą tak stworzonej talii. Każda karta opisuje jeden gatunek smoka oraz jego podstawowe statystyki. W trybie walki gracz staje naprzeciwko jednego gatunku, z którym musi się zmierzyć i w tym celu wybiera jedną z posiadanych smoczych kart. Wynik walki może być różny, a nagrodą za wygraną są monety, za które można nabywać kolejne karty. Dziennie można rozegrać maksymalnie trzy walki, chociaż jest możliwość zakupienia większej ich ilości.

Sterowanie

  • Lewy przycisk myszy - akcja

Ciekawostki

  • Co jakiś czas karty były dostępne w specjalnych promocjach, natomiast na oficjalnym filmowym fanpage'u na Facebooku czasem można było znaleźć kody pozwalające na odblokowanie unikalnych kart.

Zobacz też