FANDOM

Artykuł
How To Train Your Dragon: Dragonvine (brak polskiego tłumaczenia) - kontynuacja pierwszej części komiksu The Serpent's Heir. Komiks był ekskluzywnie dostępny od 22 sierpnia 2018 roku, zaś oficjalnie opublikowany został 4 września 2018 roku.

Opis

Hiccup, Toothless, and the rest of the dragon riders encounter two deadly yet mysteriously linked threats: One is an island consumed by Dragonvine, an uncontrollable force of nature that’s poisonous to humans and deadly to dragons. The other is an all-new, all-terrifying dragon species–the web-spitting Silkspanners!

Czkawka, Szczerbatek i inni smoczy jeźdźcy napotykają dwa śmiertelnie groźne, ale tajemniczo powiązane zagrożenia: jedno to wyspa zajęta przez smoczą winorośl, niekontrolowaną siłę natury, która jest trująca dla ludzi i zabójcza dla smoków. Drugie to zupełnie nowy, przerażający gatunek smoka - plujące pajęczyną Silkspannery!

Fabuła

Podręcznik23
Ta strona jest niekompletna!
Jeśli posiadasz czas, ochotę oraz wystarczająco dużo informacji, by rozwinąć artykuł, pomóż projektowi Wiki i rozbuduj go!

Postacie

Ludzie

Smoki