FANDOM

Dziki Zmiennoskrzydły — smok, bezimienny przedstawiciel gatunku Zmiennoskrzydły, pojawiający się w sezonie Jeźdźcy smoków, w odcinku Jesteśmy rodziną (część 1).

Wygląd

Smok ten, rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jak większość Zmiennoskrzydłych, osobnik ten ma jaskrawopomarańczową barwę skóry z żółtymi krawędziami skrzydeł. Zwierzę, sądząc po zachowaniu wobec Sączysmarka, prawdopodobnie jest samicą, gdyż ma silny instynkt macierzyński. Posiada wytrzymały i elastyczny ogon, co można wywnioskować po tym, iż potrafi unieść nim człowieka. Ma także bardzo dobry refleks.

Historia

Jeźdźcy smoków

Smok pojawia się w odcinku Jesteśmy rodziną (część 1), wezwany przypadkiem przez Śledzika rykiem. Początkowo chce on zaatakować jeźdźców, którzy przybyli na zamieszkiwaną przez niego wyspę, jednak gdy łapie Sączysmarka, uznaje go za dobrą zabawkę. Chłopak ma swoją osobą odwrócić jego uwagę, jednak już po chwili ma dość zabawy ze smokiem, który przytula go, podrzuca, zrzuca, łapie, a nawet karmi. Ostatecznie zwierzę zostaje odpędzone przez Czkawkę i Szczerbatka.

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy Zmiennoskrzydły, który nie okazał agresji wobec człowieka.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier