FANDOM

Edgewings (brak polskiego tłumaczenia) — grupa dzikich smoków z gatunku Zmiennoskrzydły, które pojawiają się w sezonie Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Pod osłoną nocy oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Smoki te, rozmiarem i budową ciała nie różnią się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku.

Podobnie jak u większości Zmiennoskrzydłych łuski tych osobników mają czerwoną barwę, z domieszką koloru żółtego na krawędziach skrzydeł, pysku grzbiecie i ogonie, posiadają one również jaśniejsze podbrzusza i spody pysków.

Charakter

Zwierzęta te są niezwykle agresywne i niebezpieczne, bowiem pomimo wielu ran odniesionych w czasie walki i dość dużego bólu zadanego im przez jeźdźców i ich wierzchowce, te dalej uparcie walczyły i dążyły do swego celu.

Zdolności

  • Kamuflaż: Smoki te mogą dostosować kolor swojego ciała do otoczenia, tym samym stając się niewidocznym dla innych.
  • Kwas: Gady te posiadają niebezpieczną zdolność plucia żrącym kwasem.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Smoki te pojawiają się w odcinku Pod osłoną nocy, kiedy to atakują stado Nocnych Koszmarów, pozbawionych przywódcy. Smoki jeźdźców strzelają ogniem w ich stronę, chcąc je rozproszyć, jednak Zmiennoskrzydłych z czasem przylatuje coraz więcej. Czkawka zwraca uwagę, że walka nie jest zbyt wyrównana, i nie wie, w jaki sposób można przepędzić duże smoki. W końcu chłopak uświadamia sobie, że bez alfy stado jest zupełnie bezbronne i nie może się skutecznie obronić, w związku z czym wraca na brzeg oceanu, aby uwolnić Smidvarga. Jednak kilka Zmiennoskrzydłych przylatuje także do obozowiska, co utrudnia Smidvargowi powrót do stada. Czkawka i Szczerbatek, a także bliźniaki, pomagają w przepędzeniu smoków i eskortują alfę Nocnych Koszmarów w drodze do reszty stada. Kiedy dociera do pozostałych, Nocne Koszmary tworzą kształt wielkiego smoka, czym natychmiast odstraszają Zmiennoskrzydłe.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Smoka można kupić za runy. Był też dostępny podczas specjalnych okazji w dniach:

  • od 29 sierpnia do 3 września 2019 roku.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier