FANDOM

Eruptodon Island (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grach School of Dragons oraz DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Według gry School of Dragons ląd należy do tych typowo wulkanicznych. Wyspa jest niewielka, złożona z mnóstwa spiczastych, stromych skalnych występów otaczających komin wulkanu, a wokół niej znajdują się liczne formacje skalne. Z jednej strony lądu umiejscowiony jest łagodny stok, a w niewielkiej odległości od niego cumuje łódź Ereta. Między głazami wije się ścieżka, którą gracz może dotrzeć do leża Eruptodona w górnych partiach wyspy, a także wejść do środka komina wulkanicznego i przejść nad basenami z lawą. Na wyspie nie występują żadne rośliny. Wokół niej panuje półmrok i unosi się dym, przypuszczalnie popiół wulkaniczny.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

W grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk Eruptodon Island jest miejscem poszukiwania jaj Eruptodona i Księżniczki Ognioglist.

School of Dragons

Auction Island pojawiła się w grze wraz z rozszerzeniem Return to Dragon Island. W trakcie fabuły dodatku okazuje się, że bohaterowie muszą wydrążyć otwory w ścianie wulkanu na Dragon Island, jednak żaden ze smoków nie jest w stanie wytrzymać temperatury panującej wewnątrz góry. Valka proponuje odnalezienie Eruptodona, a Eret zabiera gracza do znanego mu legowiska smoka na Eruptodon Island. Po wykonaniu kilku późniejszych zadań zwierzę staje się towarzyszem postaci już na stałe.

Zobacz też