FANDOM

Artykuł

Flame Whipper (brak polskiego tłumaczenia) — gatunek smoka, pojawiający się po raz pierwszy i jedyny w grze School of Dragons. Przedstawiciel klasy ognistej. Słynie ze swojej zdolności odrzucania ogona.

Wygląd

Smok jest dosyć niewielki, swoim wzrostem sięgający mniej więcej do pasa przeciętnemu człowiekowi. Zaopatrzona w duże oczy i niezwykle długi język w paszczy głowa masą obejmuje sporą część gada.

Tułów jest wąski i smukły, niemal nieproporcjonalny do reszty ciała. Flame Whipper jest czworonożny, a więc posiada dwie pary kończyn, między których palcami znajdują się błony odpowiedzialne za skuteczny ruch po ścianach. Ogon gada bardziej przypomina odwłok, aniżeli faktyczny ogon, i posiada na swoim końcu coś na wzór żądła.

Ubarwienia dla gatunku są dosyć jaskrawe, świadczące o tym, jak bardzo poszczególne osobniki są jadowite.

Siedlisko i dieta

Flame Whippery zamieszkują Impossible Island. Inne siedliska nie są znane.

Podobnie jak inne gatunki, smok gustuje w rybach lub innym mięsie zwierzęcym. Urozmaica swoją dietę także o tropikalną roślinę podobną do paproci, która zdaje się rosnąć jedynie na ich rodzinnej wyspie.

Moce i umiejętności

Ogień

Flame Whipper pluje ognistymi wirami ognia, które z ogólnego wyglądu nieco przypominają ogniste chmury Gnatochrupa. W przeciwieństwie do ognia większości smoków, z reguły kondensującego się w pojedynczy strumień czy pocisk, ogień Flame Whippera jest mniej skupiony.

Ogon

Podobnie jak gekony, smok jest w stanie odrzucić ogon od swojego ciała w sytuacjach zagrożenia. Owa część ciała, nawet po odłączeniu się, nadal się porusza, przyciągając uwagę przeciwników wcześniej zainteresowanych smokiem. Ogon jest również nasycony słabą, kwaśną trucizną, która może na krótko sparaliżować drapieżnika.

Zwinność

Dzięki szczupłej budowie ciała oraz, lepkim od spodu, rozłożystym błonom między palcami, Flame Whipper posiada umiejętność wspinania się po ścianach.

Słabości

Symbol Osobny artykuł: Słabości smoków

W grach

School of Dragons

Jest on smokiem otrzymywanym przez graczy po ukończeniu odpowiedniej misji rozszerzenia Secret of the Leviathan. Jajo kosztuje 750 gemów, z kolei wykluwanie trwa 12 godzin.

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Stoker class Czerwona ŚmierćDuży SkrzydłocieńFlame WhipperGobsuckerHobgobblerKoszmar PonocnikKoślawy MrukKsiężniczka OgnioglistMały SkrzydłocieńMoldruffleNocny KoszmarOgnioglistaOgnisty KoszmarPaszczogonSilver PhantomStraszliwiec StraszliwyTajfumerangThreadtailZielona Śmierć
TU-Hybrydy AbomibumbleBonestormerBrooding BoltstamperChimeragonDeathly GaleslashDreadstriderGhastly ZapplejackHoarsbrumbleHumbangerHushbogleRidgesnipperSkrillknapperThunderbottom
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki