FANDOM

Flight-club-1-dragon-training
Flight Club - jedna z minigier w grze School of Dragons, w którą można zagrać w miejscu The Training Grounds.

Opis

Gra składa się z dziesięciu poziomów, w których trzeba przelecieć lub przebiec określony dystans i zbierać flagi lub bonusy w postaci owiec, w jak najkrótszym czasie. Postępy w każdym poziomie są oceniane za pomocą amerykańskiej skali ocen (A - najlepiej, B, C, D, E i F - najsłabiej). Gra jest 1-osobowa z wyjątkiem poziomu, w którym trzeba przylecieć na metę szybciej niż Czkawka ze Szczerbatkiem (lecąc na Szczerbatku gracz ściga się z Czkawką i Wichurą).

Flight club
Do gry można przystąpić nawet gdy smok jest zmęczony, bo gracz zawsze może wsiąść na dostępnego od początku Hakokła.

Można kupić dodatkowe smoki za 250 gemów (Szczerbatka za 500). Jeżeli jednak gracz wykupi złote członkostwo, w czasie jego trwania ma on odblokowane wszystkie poziomy i smoki.

Dodatkowe smoki mają po 3 unikalne poziomy, tzw. Dragon Class Level. Podczas wykonywania ich możemy używać specjalnych umiejętności smoków. Przykładowo - Hakokieł się zapala i może wytworzyć większy strzał, a Groundsplitter lata w tunelach.

Lista dostępnych smoków

Zobacz też