FANDOM

Flight-club-1-dragon-training
Flight Club (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z minigier w grze School of Dragons, znajdująca się w lokalizacji Training Grounds, w budynku stojącym nad stacją Dragon Tactics. Umożliwia ona graczom pokonywanie wymagających zręczności poziomów.

Opis

Do gry można się dostać poprzez budynek na szczycie kamiennej ścieżki w Training Grounds lub przez menu gracza. Polega ona na jak najszybszym pokonywaniu poszczególnych tras z uwzględnieniem zbierania po drodze flag lub przelatywania przez świecące na zielono pierścienie. W czasie lotu można również zdobywać bonusy w postaci owiec. Trasy można pokonywać na swoim własnym smoku w trybie latania lub szybowania, na kostiumie do latania, a także na grzbietach kilku smoczych bohaterów znanych z filmów lub serialu.

Aby odblokowywać kolejne poziomy, należy najpierw zaliczać poprzedzające je mapy. Postępy w każdym poziomie są oceniane za pomocą amerykańskiej skali ocen (A+, A-, B+, B-, C). Żeby mapa została zaliczona, wynik nie może być niższy niż B+.

Przebieg gry

Flight Mode

W trybie aktywnego latania gracz ma możliwość przemierzania tras zarówno na swoim wierzchowcu, jeśli ten jest już dorosły i posiada choć w części wypełniony pasek energii, jak i na grzbietach innych smoczych bohaterów. Gracz może darmowo używać Hakokła. Za możliwość korzystania z każdego innego smoka trzeba zapłacić gemami.

Dostępne smoki:

Po wykupieniu smoka zyskuje się stały dostęp do jego poziomów. Jeżeli gracz wykupi złote członkostwo, w czasie jego trwania ma on odblokowane wszystkie poziomy i smoki.

Na każdym ze smoków – zarówno na swoim wierzchowcu, jak i na pozostałych smoczych bohaterach – gracz może przemierzyć 15 poziomów. Smoki zawsze korzystają z tego samego zestawu poziomów, ale każdy zalicza je osobno.

Smoczy bohaterowie oprócz zwykłych poziomów mają też po kilka map zarezerwowanych wyłącznie dla nich (ang. Dragon Class Levels), które uwzględniają specjalne umiejętności każdego z gatunków:

  • Szczerbatek bierze udział w wyścigu.
  • Wichura strzela kolcami, by pozbyć się przeszkód.
  • Hakokieł dzięki możliwość aktywowania samozapłonu podpala pierścienie, przez które przelatuje.
  • Wym i Jot podpalają eksplodujące chmury gazu.
  • Sztukamięs precyzyjnie manewruje i strzałami oczyszcza swoje trasy z kryształów,
  • Thornado pokonuje swoje trasy częściowo lecąc, a częściowo płynąc pod wodą, gdzie swoim rykiem płoszy ławice ryb.
  • Stokehead ścina drzewa.
  • Groundsplitter porusza się w tunelach, które podobnie jak Sztukamięs oczyszcza strzałami z kryształów.

Glide Mode

W trybie szybowania gracz może korzystać wyłącznie z własnego wierzchowca. Używane w tym trybie smoki smoki mogą być zarówno dorosłe, jak i nastoletnie. Gracz ma do dyspozycji 10 poziomów, których pokonanie wymaga zwykle połączenia szybowania z bieganiem.

Suit Mode

W tym trybie gracz sam pokonuje poziomy, szybując na swoim kostiumie do latania. Ma do dyspozycji 15 różnych map. By zwiększyć wysokość, może korzystać z gorących gejzerów.

Ciekawostki

  • Do gry można wejść nawet w momencie, gdy aktywny smok gracza jest pisklęciem, ale nie da się wtedy wybrać trybu Glide Mode ani użyć smoka w trybie Flight Mode.
  • Gracz nie może uczestniczyć w grze z Szybkim Szpicem ze względu na jego niezdolność do lotu.

Zobacz też