Advertisement
Snaptrapper transparent.png
Artykuł dotyczy odcinka serialu. Jeśli szukasz postaci, zobacz Florek (smok).

Poprzedni odcinek
Smoków się nie zostawia
Florek (odcinek) Następny odcinek
W poszukiwaniu Oswalda... i kury
Artykuł

Florek (ang. Snuffnut) — jedenasty odcinek piątej serii serialu Jeźdźcy smoków: Na końcu świata.

Opis

Gdy Szpadka odrzuca propozycję zostania partnerką Throka, oznaczającą porzucenie swojego brata bliźniaka, Mieczyk pozoruje własną śmierć, by dać jej wolność w zaręczynach.

Fabuła

Podczas gdy Śledzik i Sztukamięs zbierają maślane maki dowiadujemy się, że przez Koniec Świata co roku przebiega trasa migracji zmiennoskrzydłych, z którego powodu Mieczyk przebiera się za zmiennoskrzydłego po czym wyskakuje i straszy wszystkich. Scena się zmienia i widzimy jak Szpadka wyrzuca całą górę śmieci na wóz, który wiezie Sączysmark. Gdy Smark idzie z wozem na wysypisko Mieczyk znów wyskakuje by wystraszyć Szpadkę, która uderza go prosto w bok. Gdy Mieczyk pyta się czemu tak reaguje ta przyznaję, że nienawidzi jak ten tak robi co roku i się wtedy boi dodając żeby poszedł wystraszyć Sączysmarka bo, jak powiedziała „jest idiotą” podczas, gdy Sączysmak jest już na wysypisku spotyka się tam z prawdziwym zmiennoskrzydłym po czym ucieka do klubu. Tam żali się Czkawce, Astrid i Śledzikowi na migracje zmiennoskrzydłych na co Czkawka mówi, że jeśli ten będzie tak ciągle krzyczeć to migracja potrwa dłużej. Nagle Astrid widzi płynący w ich kierunku statek, więc wszyscy lecą do portu, gdzie przypływa Thork.

Podręcznik23.JPG
Ta strona jest niekompletna!
Jeśli posiadasz czas, ochotę oraz wystarczająco dużo informacji, by rozwinąć artykuł, pomóż projektowi Wiki i rozbuduj go!

Postacie

Ludzie

Smoki

Zobacz też

Advertisement