FANDOM

Flystorm (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawiciel gatunku Śmiertnik Zębacz wytresowany przez Pleśniaka, pojawiający się w odcinku Jesteśmy rodziną (część 2).

Wygląd

Jest to dorosły Zębacz o brzoskwiniowej barwie skóry z seledynowymi plamami na głowie i skrzydłach. Seledynowe są także jego łapy.

Charakter

Mimo, że przez długi czas smok był przetrzymywany przez Łupieżców w ich więzieniu, po uwolnieniu okazał się dość ufny i łatwy do wytresowania. Jednak, podobnie jak inni przedstawiciele tego gatunku, jest dość ostrożny w stosunku do ludzi, zwłaszcza tych, którzy okazują strach i niepewność.

Historia

Jeźdźcy smoków

Smok po raz pierwszy i jedyny pojawia się w ostatnim odcinku pierwszego sezonu, zatytułowanym Jesteśmy rodziną (część 2). Zostaje uwolniony przez Czkawkę, uciekiniera z więzienia Łupieżców. Ponieważ Pleśniak przekonuje chłopaka o swojej przemianie i popieraniu strony Wandali w konflikcie z Łupieżcami, Czkawka pokazuje mu, w jaki sposób wytresować smoka, właśnie na przykładzie Zębacza. Początkowo smok jest dość rozdrażniony, jednak pozwala się wytresować i dosiąść Pleśniakowi. Ten jednak pozoruje upadek i pod pretekstem ponownego pojmania przez Łupieżców, przekazuje Albrechtowi Perfidnemu informacje na temat tresury smoków.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Od aktualizacji w lutym 2019 roku smoka nie można już zakupić, a jedynie znaleźć podczas poszukiwań Białej Furii. Był też dostępny podczas specjalnych okazji w dniach:

  • od 5 do 8 grudnia 2014 roku.

Ciekawostki

Galeria

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier