FANDOM

Fort Lordów Wojny jest to forteca należąca do armii tychże wojowników. Pojawia się tylko jeden raz w filmie Jak wytresować smoka 3 (film), w jednej z pierwszych scen.

Opis

Forteca wzniesiona jest na niewielkiej skalistej wyspie i składa się z licznych zabudowań. Jednym z ważniejszych jest arena, na której przetrzymywane są schwytane smoki; na nich wojownicy ćwiczą walkę. Fort obwarowany jest licznymi zabezpieczeniami, takimi jak drużyny łuczników, masywna metalowa, podnoszona brama, czy choćby wysokie mury.

Forteca jest swoistym obozem, prawdopodobnie dla całej armii, ponieważ wokół niej zacumowane są liczne statki pod sztandarem Lordów Wojny.

Historia

Jak wytresować smoka 3

Fort pojawia się w jednej z pierwszych scen filmu - w tej samej, w której przedstawiona zostaje postać Grimmela Gnębiciela. Mężczyzna przybywa do niego w swojej powietrznej lektyce wraz z towarzyszącymi mu Śmierciozaurami. Po wylądowaniu łowca udaje się na spotkanie z Lordami Wojny, by zapytać ich o postępy w rozbudowywaniu armii i pozyskiwaniu nowych smoków. Podczas gdy Lordowie analizują mapę pod kątem ataków Jeźdźców, w tym samym czasie na arenie trwa trening walki ze smokami oraz łapania ich. W trakcie rozmowy Grimmela z Lordami, z łańcuchów zrywa się Gruchotnik, który chwilę później zostaje trafiony zatrutą strzałą przez Grimmela.

Ciekawostki

  • Zabudowania fortecy widziane z daleka przypominają swoją konstrukcją Stonehenge.

Zobacz też