FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy lokacji z gier. Jeśli szukasz miejsca z serialu, sprawdź Wyspa Lodowców.

Glacier Island (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grach School of Dragons oraz DreamWorks Dragons: Dawn of New Riders.

Wygląd

Według gry School of Dragons Glacier Island jest stosunkowo dużą wyspą w większości pokrytą śniegiem i lodem. Górują nad nią dwa masywy skalne umiejscowione po obu stronach lądu, z których pierwszy formuje się w stromą górę. Z jednej strony mieści ona w sobie ogromną jaskinię, do której prowadzą ślady Szybkich Szpiców, z drugiej stanowi osłonę dla obozu i portu łowców. Drugi masyw przybiera kształt mniej zbitych formacji skalnych. Wokół i między wzniesieniami rozciągają się szerokie połacie zaśnieżonego terenu, w który wcinają się wąskie, częściowo zamarznięte zatoki. Na wyspie nie występują żadne rośliny.

Według gry DreamWorks Dragons: Dawn of New Riders wyspa wygląda podobnie do serialowego odpowiednika. Jest to masywna góra przykryta śnieżną czapą i najeżona lodowymi iglicami. Po zejściu na ląd można tam znaleźć fragmenty brukowanej ścieżki, a wokół szczątkową roślinność w postaci ośnieżonych krzewów.

W grach

School of Dragons

Glacier Island pojawiła się w grze wraz z rozszerzeniem Battle for the Edge. Gracz odwiedza ją w ramach jednego z zadań, podczas którego udaje mu się z pomocą oswojonego wcześniej Prickleboggle'a uleczyć i uratować rannego Mroziczorta.

Wyspa powraca także w rozszerzeniu The Hidden World. Okazuje się, że łowcy wybudowali tam rozległy obóz. Gracz wraz z jeźdźcami przypuszcza na niego atak, jednak kończy się on niepowodzeniem, a także postrzeleniem Chmuroskoka i porwaniem go przez Grimmela.

DreamWorks Dragons: Dawn of New Riders

Glacier Island jest jedną z pobocznych lokacji, które gracz może zwiedzać poza wątkiem fabularnym. Jego zadaniem jest tam pokonanie określonej ilości przeciwników i uwolnienie Wandersmoka.

Galeria

DreamWorks Dragons: Dawn of New Riders

Ciekawostki

Zobacz też