FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy lokacji z gry School of Dragons. Jeśli szukasz miejsca z filmów i serialu, sprawdź Twierdza.
Jeśli szukasz lokacji z gry Rise of Berk, sprawdź Meade Hall.
Twierdza SoD

Great Hall (brak polskiego tłumaczenia) — jedno z miejsc pojawiających się w grze School of Dragons, będące odpowiednikiem Twierdzy z filmów i serialu.

Wygląd

Do Great Hall można wejść z trzech miejsc o rozmaitym wyglądzie zewnętrznym. Na Berk jest to znany z filmów masyw skalny górujący nad wioską, w którym wydrążona jest wielka sala. Na Nowym Berk to stojący na szczycie nowej wioski budynek pokryty zielonym gontem, znany z filmu Jak wytresować smoka 3. W School natomiast można się dostać do Great Hall poprzez wejście do stojącego centralnie pośrodku lokacji budynku.

Wewnątrz sala jest stosunkowo długa. W jej centrum znajduje się przejście prowadzące między podłużnymi stołami otaczającymi paleniska aż na drugi koniec pomieszczenia, gdzie usytuowany jest kamienny tron oraz cztery duże, dębowe krzesła. Jest tam także płótno, na którym podczas niektórych zadań bohaterowie wyświetlają hologramy ze Smoczego Oka, oraz tablica wyników. Ponadto po bokach sali ciągną się dwie nawy, w których dodatkowo w połowie wysokości ciągną się ogrodzone tarasy. Z sufitu zwisają transparenty, z których każdy przedstawia symbol jednej z klas smoków.

Wewnątrz Twierdzy znajdują się trzy postacie: botanistka Phlegma, alchemistka Heathera oraz Headmaster.

Zobacz też