FANDOM

Gronkiel Gothi (ang. Gothi's Gronckle) — smok, bezimienny przedstawiciel gatunku Gronkiel należący do Gothi, pojawiający się w sezonie Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, po raz pierwszy w odcinku Drużyna Astrid.

Wygląd

Smok ten rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jego skóra ma fioletową barwę z domieszką koloru niebieskiego, posiada również jaśniejsze podbrzusze i spód pyska. Z wyglądu jest uderzająco podobny do Mieczyka Juniora.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Smok pojawia się w odcinku Drużyna Astrid, kiedy to Gothi oraz kilka innych osób bierze udział w szkoleniu organizowanym w Smoczej Akademii przez Astrid. Smok wraz ze swym właścicielką bierze udział w walce przeciw flocie Dagura, atakującej Koniec Świata. Astrid zezwala rekrutom na działanie w samodzielnej grupie - tym samym Gothi i jej smok trafiają do zapasowej drużyny jeźdźców.

W odcinku Powrót smoka Gothi i jej Gronkiel wraz z drużyną A usiłują przepędzić atakującego Berk Wandersmoka, jednak zadanie to okazuje się dla nich za trudne i zmuszeni są się wycofać.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

W grze nazwa smoka zapisana jest "pismem Gothi" - znakami, a nie literami, na skutek czego wygląda ona następująco: {(^_^)}'s<^),,//,,)~.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier