FANDOM

Hatchery (brak polskiego tłumaczenia) — jedno z miejsc pojawiających się w grach School of Dragons oraz DreamWorks Dragons: Rise of Berk. Jest to wylęgarnia, w której, w zależności od gry, gracz może wykluwać albo dorastać swoje smoki.

W grach

School of Dragons

Hatchery

Wylęgarnia znajduje się w lokacji School. Jest po części podziemną grotą, w której centrum znajduje się jezioro lawy, zaś wokół, pod ścianami, w swoistych gniazdach rozłożone są jaja podstawowych gatunków smoków. Poza tym zwykle znajduje się tam Valka, a czasem także Pyskacz.

Jest to jeden z najważniejszych elementów gry, ponieważ tam dokonuje się testu osobowości, poznaje się różne gatunki smoków, a w końcu wybiera się jedno dostępne za darmo jajo i wykluwa swojego własnego smoka. Do wyboru są następujące gatunki:

Wizyta w wylęgarni jest także konieczna, by na piątym poziomie zmienić smoka z pisklęcia w nastolatka, a na dziesiątym - z nastolatka w dorosłego.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Hatchery

W grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk wylęgarnia znajduje się w niewielkiej, wypełnionej lawą grocie poniżej Twierdzy. Przy gorącej, stopionej skale jest usytuowane niewielkie gniazdo, w którym można umieścić jajo smoka. Istnieje możliwość ulepszenia wylęgarni dwukrotnie i tym samym posiadania maksymalnie trzech gniazd na jaja.

Galeria

School of Dragons

Zobacz też