FANDOM

Headmaster (brak polskiego tłumaczenia) - postać pojawiająca się w grze School of Dragons w roli dyrektora tytułowej szkoły. Stanowi on źródło informacji dla nowych uczniów i przydziela zadania.

Można spotkać go naprzeciwko szkoły w School i wewnątrz Great Hall.

Wygląd

Headmaster jest wikingiem dość potężnej postury. Posiada on siwą, bujną, długą brodę, zaś zamiast zamiast prawej ręki ma protezę - topór. Nosi szarą tunikę, ozdabiane futrem naramienniki i hełm z dwiema parami rogów - mniejszą i większą.

Charakter

Headmaster jest osobą bardzo odpowiedzialną i zdecydowaną. Angażuje się w sprawy prowadzonej przez siebie szkoły, razem z jeźdźcami i uczniami udaje się w rozmaite miejsca celem oględzin i określenia przeciwdziałania problemom, kiedy takie się pojawiają. Priorytetem jest dla niego bezpieczeństwo jego podopiecznych. Headmaster jest także bardzo pomocny - wprowadza nowych uczniów w zasady działania szkoły i zleca im różne zadania.

Historia

Headmaster był w przeszłości znany jako Heyral the Bloodthirsty, i jako wojownik bronił wyspy Berk przed smokami. Zabił ich bardzo wiele - mówiono wręcz, że od pewnego momentu na sam jego widok bestie zaczynały uciekać. Oprócz siły Heyral dysponował bowiem również i sprytem, a wiedza o mocnych i słabych stronach zwierząt do społu z silnym ramieniem pozwalała mu z łatwością pozbywać się gadów.

Jednak po jednym z rejsów jego wyczyny przycichły. Heyral nigdy nie powiedział, dlaczego przerwał walkę z bestiami, jednak rozeszła się plotka, jakoby w czasie rejsu znalazł gniazdo Śmiertnika Zębacza pełne piskląt i nie był w stanie ich zabić. Zawstydzony swoją słabością, wkrótce po powrocie do domu porzucił wojowanie i przeszedł na emeryturę.

Zamierzał na niej pozostać do końca życia, jednak po odkryciu przez Czkawkę przyjaznej natury smoków zainteresował się ponownie tymi zwierzętami. Jego rozległa wiedza na ich temat uczyniła go doskonałym nauczycielem, a później także kandydatem na stanowisko Headmastera - dyrektora powstającej School of Dragons.

Zobacz też