FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy lokacji z gry. Jeśli szukasz miejsca z filmu, sprawdź Piekielny Przesmyk.

Helheim's Gate (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze School of Dragons. Została wprowadzona wraz z rozszerzeniem Return to Dragon Island.

Wygląd

Helheim's Gate to labirynt różnego rodzaju formacji skalnych, który spowija gęsta mgła ograniczająca widoczność. Chociaż przesmyk wydaje się dość prosty do pokonania, w rzeczywistości wśród mnóstwa podobnych do siebie skał łatwo zboczyć z obranego kierunku. Śladami dawnych nieudanych wypraw wikingów w te rejony są wraki statków, które można znaleźć w wodzie lub wysoko na skałach. W lokacji znajdują się oprócz tego dwa słonowodne łowiska.

W grach

School of Dragons

Helheim's Gate pojawił się w grze wraz z rozszerzeniem Return to Dragon Island. To właśnie przez ten przesmyk gracz może w pewnym momencie fabuły dostać się na Dragon Island i tym samym odblokować dostęp do wyspy. Aby to zrobić, musi nawigować między skałami wyłącznie z pomocą wyświetlającej się obok mapy, na której zaznaczone są charakterystyczne punkty. Lokacja sprawia wrażenie stosunkowo otwartej, ale w rzeczywistości jest pełna niewidzialnych ścian, które znacznie utrudniają przeprawienie się przez tę część oceanu.

Zobacz też