FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy lokacji z gier. Jeśli szukasz miejsca z filmu, sprawdź Ukryty Świat.

Hidden World (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grach School of Dragons oraz DreamWorks Dragons: Rise of Berk. Jest odpowiednikiem filmowego Ukrytego Świata.

Wygląd

Według gry School of Dragons Hidden World przypomina swój filmowy odpowiednik. Gra pozwala dostać się do dwóch sekcji smoczej kryjówki: pierwsza z nich, Hidden World Annex, znajduje się pod lokacją School i można tam wejść poprzez wodospady w kalderze, a druga, Hidden World, umiejscowiona jest pod Nowym Berk, dzięki czemu można się tam dostać poprzez niewielką jaskinię u podnóży wioski lub dzięki World Map.

Po wejściu do pierwszej sekcji gracz pojawia się poniżej wodospadów na swego rodzaju podeście okalającym wysoką skalą kolumnę. Poniżej, na szerokiej platformie, z której dna wyrastają liczne stalagmity, rozlewa się woda, spadająca dalej w dół i tworząca szumiące wodospady generujące dużą ilość pary wodnej. Poprzez wolne przestrzenie między ścianami groty a brzegami platformy można na grzbiecie smoka udać się do niższych partii jaskini. Znajdują się tam liczne stalaktyty i stalagnaty obrośnięte świecącymi grzybami lub porostami, promieniujące własnym światłem kryształowe struktury, a także płytkie baseny z wodą i wodospady. Większość roślin i kryształów świeci zielonym, niebieskim, fioletowym lub różowym światłem. Na stalagmitach i stalagnatach można też znaleźć podobne do jaj struktury promieniujące pomarańczowym blaskiem. Najniższe punkty jaskini wypełnia woda, a w wyższych można spotkać smoki różnych gatunków.

Wejście do drugiej sekcji Hidden Worldu to piaszczysty fragment terenu, od którego na prawo rozciąga się pole stalaktytów i skalnych kolumn porośniętych świecącymi grzybami. U ich podnóża rozciągają się płytkie baseny wodne. Można także udać się do niższej sekcji, która jest niewielka i w znacznej części wypełniona wodą. Rosną tam duże, białe grzyby.

SoD King Island HW.JPG

Na wprost od wejścia znajduje się przesmyk, przebiegający pod ogromnym kryształem lśniącym różowopomarańczowym blaskiem. Można dostać się tamtędy do obszernej, głębokiej groty, zdominowanej przez wysokie skalne kolumny porośnięte ogromnymi, czerwonymi grzybami. Centralnym punktem jaskini jest stworzone z tego samego rodzaju kryształu leże, znajdujące się pod stropem. Również tam można znaleźć wiele dużych grzybów w czerwonym kolorze. Od jednego z zadań rezydują tam Szczerbatek i Biała Furia.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

W grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk Hidden World jest miejscem docelowym ekskluzywnych poszukiwań Białej Furii. Na poszczególnych poziomach smoczycy lokacja oferuje różne zestawy jaj do znalezienia, przy czym mogą to być zarówno jaja gatunków, jak i konkretnych przedstawicieli.

Od aktualizacji w lutym 2019 roku Hidden World pełni też rolę dawnych lokalizacji okazjonalnych. Co jakiś czas Szczerbatek może przez kilka dni podróżować do tej lokacji, by szukać jaj różnych gatunków lub konkretnych przedstawicieli. Za każdym razem pula potencjalnych znalezisk jest inna.

School of Dragons

Sekcja Hidden World Annex pod School pojawiła się w grze wraz z rozszerzeniem The Hidden World. Gracz zostaje wprowadzony do lokacji przez Białą Furię, a później udaje się tam, by znaleźć antidotum na truciznę, którą podano Chmuroskokowi.

Sekcja Hidden World pod Nowym Berk pojawiła się w grze wraz z rozszerzeniem Curse of the Hobgobbler. Jej pierwsza część jest dostępna dla wszystkich graczy, ale żeby przedostać się przez przesmyk pod kryształem, trzeba najpierw kupić dodatek. Hidden World jest miejscem, w którym rozgrywa się część zadań z rozszerzenia. Gracz eksploruje lokację wraz ze Skulderem, a także trafia w trakcie jednego z zadań do niedostępnego inną drogą gniazda Hobgobblerów. Po zakończeniu misji można swobodnie wracać do Hidden Worldu, jednak nie da się już dostać do leża smoków.

Zobacz też