FANDOM

Kryjówka sod

Wygląd Hideoutu

Hideout - miejsce pojawiające się w grze School of Dragons, wprowadzone wraz z rozszerzeniem Battle for the Edge. Jest to niewielka chatka, znajdująca się na Końcu Świata. Wnętrze tego miejsca jest indywidualną przestrzenią gracza.

Opis

Hideout jest niewielkim domkiem zbudowanym z drewna. Dach został wykonany z materiału ozdobionego dekoracyjnymi elementami. Nad wejściem znajduje się typowa dla wikingów rzeźba smoka. Aby dojść do budynku, należy przejść przez most. Obok znajduje się niewielka sadzawka, w której przechowywany jest zapas wody.

Wnętrze budynku może być przez nas dowolnie dekorowane. Możemy mieć tam krzesła, stoły, pochodnie i inne dekoracje. Podłoga wyłożona jest kamieniem. Na drewnianym podwyższeniu znajduje się nasz smok.

Dostęp do Hideoutu można kupić w sklepie, za 200 gemów lub dostać za darmo po wykupieniu rozszerzenia Battle for the Edge.

Kolor wnętrza budynku zmienia się w zależności od tego, jakiego smoka aktywujemy w danej chwili, np.: jeśli smok ma barwy czerwoną, żółtą i niebieską, wnętrze kryjówki przybierze automatycznie te same barwy, upodabniając ją do wyglądu naszego smoka.

Ciekawostki

  • Jeśli na smoka nałożymy skórkę, która upodabnia naszego smoka do innego smoczego bohatera z serialu lub filmu, Hideout nie zmieni barw na te, które nałożyliśmy lecz na te, jakie ustawiliśmy w Wylęgarni.

Zobacz też