FANDOM

Kryjówka sod

Hideout na Końcu Świata

Hideout (brak polskiego tłumaczenia) – budynek pojawiający się w grze School of Dragons, wprowadzony wraz z rozszerzeniem Battle for the Edge. Jest to dom postaci gracza, znajdujący się na Końcu Świata oraz na Nowym Berk. Wnętrze budynku jest indywidualną przestrzenią każdego z graczy.

Wygląd

Hideout to niewielka chata zbudowana z drewna. Jej dach jest wykonany z materiału ozdobionego dekoracyjnymi malunkami, a jego kolory zmieniają się w zależności od tego, jakie barwy ma aktywny obecnie smok gracza. Nad wejściem znajduje się typowa dla domostw berkian podobizna smoczego łba. Na Nowym Berk budynek stoi na rynku wioski, między domami Sączysmarka i Śledzika, natomiast na Końcu Świata jest usytuowany na osobnej formacji skalnej i aby do niego dojść, należy przejść przez drewniany most. Tam też obok chaty znajduje się niewielka sadzawka.

Podłoga w Hideoucie jest kamienna, a na drewnianym podwyższeniu w kącie pomieszczenia znajduje się aktywny w danej chwili smok wikinga. Wnętrze budynku może być dowolnie dekorowane przez gracza, a wyposażenie do domu można zakupić w Store za monety lub gemy. Są to m.in. stoliki, ławy, krzesła, łóżka, komody, gobeliny, lampy i pochodnie, a także mnóstwo drobiazgów takich jak dzbany, kufle, misy czy ozdobne rośliny.

Ciekawostki

  • Dawniej budynek znajdował się wyłącznie na Końcu Świata, a dostęp do niego można było kupić w sklepie za 200 gemów lub dostać za darmo po wykupieniu rozszerzenia Battle for the Edge. Dom dodano na Nowe Berk 27 lutego 2020 roku i od tamtej pory mają do niego dostęp wszyscy gracze.
  • Kolor dachu zależy wyłącznie od rzeczywistych kolorów smoka – nie mają na niego wpływu skórki.

Zobacz też