FANDOM

Hidera (brak polskiego tłumaczenia) — przedstawicielka gatunku Zmiennoskrzydły, pojawiająca się w grze DreamWorks Dragons: Titan Uprising.

Statystyki

Opis z gry

Głównym powodem, dla którego Hidera jest uważana za niesamowitego wojownika, jest jej wymyślny mechanizm obronny, który doprowadził do wielu mylących historii. Jeśli Hidera zostanie osaczona i poczuje, że szala zwycięstwa przechyla się na stronę przeciwnika, pozwoli mu aby uderzył ją w szyję. Chociaż pochłonie większość siły tego ciosu ostrożnymi ruchami ciała, wykorzysta swoją zdolność zmieniania kolorów, aby sprawić wrażenie, że zadana rana okazała się śmiertelna – nawet doprowadzając do odcięcia głowy. Napastnik, pewien swojego zwycięstwa, opuści gardę, a w tym momencie Hidera usunie iluzję i zaatakuje z podwójną siłą. To oszustwo jest tak przekonujące, że wielu przesądnych Wikingów założyło, że Hidera może odrodzić głowę z odciętego kikuta. Chociaż jest to niemożliwe, wielu wciąż wierzy w ten mit i opowiada o nim tak, jakby to była prawda. Niezależnie od tego, czy Hidera jest tego świadoma, czy nie, czerpie korzyści z przerażającej reputacji, jaką rodzi ta historia. Większość Łowców Smoków, którzy natkną się na Hiderę, zawróci ze strachu, nie chcąc wchodzić jej w interesy. Żadna obrona nie jest tak skuteczna jak przerażająca reputacja.

—nieoficjalne tłumaczenie

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier