FANDOM

Hobblegrunt Island (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze School of Dragons. Została wprowadzona wraz z rozszerzeniem Battle for the Edge.

Wygląd

Wyspa jest stosunkowo duża. Składa się w większości z kamienistych wzniesień o stromych, niemal pionowych zboczach i płaskich szczytach porośniętych trawą. Ląd przecinają dwa głębokie wąwozy, dzielące wyspę na trzy części. Pierwsza z nich to jedno duże wzniesienie, które ze strony przeciwnej do jaru opada dosyć stromo ku szerokiemu wybrzeżu. Na zboczu gniazdują Koślawe Mruki – wśród niskiej roślinności i pojedynczych drzew można znaleźć kilka wykopanych przez smoki gniazd z jajami.

Druga, centralna część wyspy przypomina płaskowyż otoczony dodatkowo pojedynczymi wyższymi formacjami skalnymi. Znajdują się tam zbiorniki okresowe oraz niewielki zagajnik pełen drzew iglastych. Otoczony wąwozami masyw skalny z obu stron kończy się urwistymi klifami. Łagodne jest tylko jedno zbocze, które opada ku plaży. Przy brzegu umiejscowione są formacje skalne kształtem przypominające skały niedaleko Berk.

Trzecia część lądu tworzy wzdłuż wąwozu ścianę wysokich skał o pionowych zboczach, jednak za nimi ląd jest płaski i rośnie na nim iglasty zagajnik. Jego charakterystycznym punktem są dwa uschnięte drzewa. W okolicy znajduje się też dogodne zejście na plażę, w którą wcina się wąska zatoka.

W grach

School of Dragons

Hobblegrunt Island pojawiła się w grze wraz z rozszerzeniem Battle for the Edge i jest dostępna dla wszystkich grających. Gracz zostaje wysłany na wyspę, aby pomóc odeprzeć atak Łowców Smoków i uspokoić zdenerwowane sytuacją pisklęta Koślawych Mruków. Później dowiaduje się, że ląd ten jest miejscem, w którym pirat Harald dokonuje wymiany towarów, więc razem z jeźdźcami udaje się tam ponownie, żeby go pojmać.

Wyspa powraca w rozszerzeniu Rise of Stormheart. Gracz udaje się tam na prośbę Johanna, który aranżuje spotkanie jego i Haralda. Pirat chce przedstawić wikinga swojej nowej przełożonej, Nikorze Stormheart. Później jeźdźcy przybywają na wyspę w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie, skąd w okolicy Końca Świata wzięły się paszczony. Okazuje się, że pasożyty pojawiły się w okresowych zbiornikach wodnych znajdujących się w centrum Hobblegrunt Island.

Zobacz też