FANDOM

Artykuł
Trailer44
UWAGA NA SPOILERY!
Poniższe treści mogą zdradzać fabułę krótkometrażówki "Homecoming".
Czytasz na własne ryzyko!

How to Train Your Dragon: Homecoming (brak polskiego tłumaczenia) — film krótkometrażowy stworzony przez studio DreamWorks Animation, którego akcja odbywa się po wydarzeniach z filmu Jak wytresować smoka 3. Amerykańska premiera filmu na DVD zapowiedziana została na 3 grudnia 2019 roku[1]. Tego samego dnia film ma zostać wyemitowany w telewizji NBC, 4 grudnia zostanie udostępniony w Universal Pictures Home Entertainment, zaś 5 grudnia - na platformie Hulu[2]. Data polskiej premiery nie jest znana.

Streszczenie

W te święta ponownie spotkaj się z Czkawką, Astrid, Szczerbatkiem, Białą Furią i wszystkimi przyjaciółmi na Nowym Berk w tej całkowicie nowej, animowanej przygodzie, opartej na uznanej przez krytyków trylogii Jak wytresować smoka, wytwórni DreamWorks Animation. W rolach głównych występują między innymi Jay Baruchel, America Ferrera, Gerard Butler, Craig Ferguson i Christopher Mintz-Plasse. Historia koncentruje się wokół planu Czkawki, aby celebrować obecność smoków podczas wielkiego widowiska w Święto Snoggletoga. Ten porywający pomysł prowadzi do serii nieoczekiwanych, przezabawnych i ekscytujących wydarzeń – ale bez względu na to, co się stanie, przypomniano wszystkim na Berk, że smoki i ludzie na zawsze są ze sobą związani.

—nieoficjalne tłumaczenie [3]

Kiedy staje się jasne, że najmłodsze pokolenia wikingów nie pamiętają więzi, jaka kiedyś łączyła ludzi i smoki, Czkawka postanawia uczcić pamięć o smokach specjalnym widowiskiem podczas wyjątkowych obchodów święta Snoggletoga i zostaje mile zaskoczony wizytą Szczerbatka. Spotkaj się ponownie z Czkawką, Astrid, Szczerbatkiem, Białą Furią i wszystkimi przyjaciółmi z wyspy Berk w "Homecoming", zupełnie nowej przygodzie zainspirowanej cenioną trylogią "Jak wytresować smoka" studia DreamWorks.

—nieoficjalne tłumaczenie [4]

Fabuła

Już wkrótce...

Obsada i bohaterowie

Wikingowie

Smoki

Dodatki do wydania DVD

Oprócz filmu, na płytowym wydaniu krótkometrażowki mają znaleźć się także:

Zwiastun

OFFICIAL TRAILER - How To Train Your Dragon Homecoming

Ciekawostki

  • Według nieoficjalnych źródeł, twórcy krótkometrażówki mieli wspomnieć, jakoby akcja filmu rozgrywała się pomiędzy ostatnimi scenami a epilogiem filmu Jak wytresować smoka 3, czyli po rozstaniu wikingów ze smokami, lecz przed ponownym spotkaniem Czkawki i Szczerbatka na oceanie po dziesięciu latach. Taka koncepcja chronologii nie ma jednak sensu, ponieważ wówczas Czkawka nie byłby zaskoczony ponownym spotkaniem przyjaciela oraz widokiem jego potomstwa, Szczerbatek zaś bez trudu od razu by go rozpoznał.[5]
  • Przed oficjalną premierą krótkometrażówka została wyemitowana w krajach Ameryki Łacińskiej 25 października 2019 roku na Fox Channel.

Przypisy

Zobacz też