FANDOM

Humbanger (brak polskiego tłumaczenia) — hybryda będąca krzyżówką Szeptozgona i Ostrykła, po raz pierwszy i jedyny pojawiająca się w grze DreamWorks Dragons: Titan Uprising.

Wygląd

Smok ten, jako hybryda dwóch gatunków o różnej anatomii, posiada cechy właściwe dla każdego z nich. Wyróżniają się one w poszczególnych częściach ciała zwierzęcia.

Ogólna budowa smoka jest wyraźnie zainspirowana anatomią Szeptozgona. Zwierzę ma małe skrzydła i niezwykle długi ogon. Łeb Humbangera przypomina w dużej mierze pysk Ostrykła, między innymi dzięki rogom, kształtowi linii uzębienia i rozłożeniu plam, jednak jest nieco bardziej zaokrąglony, niczym łeb Szeptozgona; pokrywają go także kolce charakteryzujące ten gatunek. Oczy smoka nie posiadają źrenic. Przy krępym tułowiu zwierzę ma parę krótkich, tylnych łap, których kształt jest inspirowany budową łap Ostrykła. Na końcu wydłużonego, pokrytego krótkimi kolcami ogona gada znajduje się kolczasta maczuga.

Siedlisko i dieta

Według gry DreamWorks Dragons: Titan Uprising Humbanger zamieszkuje między innymi lasy wyspy Berk oraz mroźne tereny.

Dieta Humbangerów składa się głównie ze skał, jak u Szeptozgonów, a ich ulubioną przekąską są kamienie szlachetne, podobnie jak geody dla Ostrykłów. Nie wiadomo, czy – podobnie jak te ostatnie – mogą się żywić również rybami.

Zachowanie i tresura

Humbangery są zazwyczaj dosyć towarzyskie, jak Ostrykły, ale nie jest to reguła – niektórzy przedstawiciele tej hybrydy przejawiają wybuchowy temperament odziedziczony po drugim z przodków. Część z nich żyje w stadach podobnych do tych tworzonych przez niektóre Szeptozgony – przebywają na wspólnym terenie, jednak każdy osobnik trzyma się swojego fragmentu i starają się nie wchodzić sobie w drogę. Za pomocą potężnych szczęk często kopią za przekąskami, jakimi są kamienie szlachetne. Dzięki swojemu potężnemu, wybuchającemu ogniowi są też skutecznymi wojownikami.

Moce i umiejętności

Ogień

Humbangery dysponują wybuchowymi płomieniami, których używają głównie w czasie walk.

Kopanie

Smoki te, podobnie jak Szeptozgony, potrafią kopać głęboko w ziemi, jednak zazwyczaj preferują przebywanie na powierzchni i dostawanie się do kolejnych warstw gruntu metodą "odkrywkową".

Słabości

Symbol Osobny artykuł: Słabości smoków

Znani przedstawiciele

Z gier

DreamWorks Dragons: Titan Uprising

W grach

DreamWorks Dragons: Titan Uprising

Humbanger został wprowadzony w grze DreamWorks Dragons: Titan Uprising razem z innymi smoczymi hybrydami. Jedynym sposobem, w jaki gracz może go zdobyć, jest skrzyżowanie ze sobą Szeptozgona i Ostrykła.

Galeria

Zobacz też

Gatunki smoków z filmów, serialu i gier
Stoker class Czerwona ŚmierćDuży SkrzydłocieńFlame WhipperGobsuckerHobgobblerKoszmar PonocnikKoślawy MrukKsiężniczka OgnioglistMały SkrzydłocieńMoldruffleNocny KoszmarOgnioglistaOgnisty KoszmarPaszczogonSilver PhantomStraszliwiec StraszliwyTajfumerangThreadtailZielona Śmierć
TU-Hybrydy AbomibumbleBonestormerBrooding BoltstamperChimeragonDeathly GaleslashDreadstriderGhastly ZapplejackHoarsbrumbleHumbangerHushbogleRidgesnipperSkrillknapperThunderbottom
Pojęcia związane ze smokami
Ogólne SmokiTresura smokówSłabości smokówAlfa
Etapy rozwoju Smocze jajaSmocze pisklętaTytaniczne smoki