FANDOM

Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 2015-04-02 155608

Ice Cove - jaskinia pojawiająca się w grze School of Dragons. Jest to główna część Icestorm Island.

Opis

Jaskinia jest stosunkowo duża. Mimo położenia na Icestorm Island znajdują się tam duże obszary bez śniegu. W jednej z misji dowiadujemy się od Skuldera, że powodem tego są termalne źródła znajdujące się w jaskini. Mimo to wejście do niej jest niesamowicie zimne. Dlatego też aby wejść do jaskini, musimy wykonać misję, w której dostajemy od Johanna specjalny płaszcz.

Znaleźć można w niej też Pradawne Miasto, w którym mieszkali wikingowie zaprzyjaźnieni z Gronciclami. W mieście możemy znaleźć medalion otwierający drzwi do skarbca, w którym trzymali złoto, zbroje i tajemniczy artefakt, który wydaje się być soczewką do Smoczego Oka. Spotykamy tam też stary statek z poszarpanym żaglem, a na nim symbol identyczny jak na Kosiarzu.

Ciekawostki

  • Skały w jaskini są tak rozmieszczone, że spokojnie można tam podróżować Szybkim Szpicem.
  • Jest tam jaskinia do której można się dostać tylko na Szybkim Szpicu.
  • W grocie można spotkać Groncicle.
  • Gdy już wejdziemy w ciepłych ubraniach, wewnątrz można zdjąć je i założyć inne.

Galeria

Zobacz też