FANDOM

Artykuł

Iggy (ang. Iggy) — smok, przedstawiciel gatunku Straszliwiec Straszliwy, wytresowany przez Śledzika w serialu, w odcinku Na szarym końcu. Pojawia się także w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Iggy nie różni się od innych Straszliwców anatomią, posiada jednak nieco inne od standardowego ubarwienie. Jego łuski na grzbiecie i głowie są czerwone, a na łapach, podbrzuszu i spodzie pyska rozjaśniają się do pomarańczu.

Charakter

Iggy jest inteligentny i posłuszny, potrafi przynieść przedmioty, które pokaże mu Śledzik. Jego charakter dopasował się do charakteru jego tresera, ponieważ również nie przepada za Sączysmarkiem i mu to okazuje.

Historia

Jeźdźcy smoków

Iggy pojawia się w odcinku Na szarym końcu wraz z sześcioma innymi Straszliwcami przeznaczonymi do wytresowania przez młodzież. Zostaje wybrany przez Śledzika i przez niego wytresowany. Dzięki niemu potrafi rozpoznawać i przynosić obiekty, których pokaże się mu rysunek. Iggy pomaga również w walce z Łupieżcami, którzy porwali Sztukamięs. W trakcie odbijania smoczycy zapewnia jej możliwość ucieczki, wyrywając grożącemu jej Albrechtowi miecz z dłoni.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Ciekawostki

  • Początkowo Śledzik zastanawiał się nad nadaniem Iggiemu imienia "Skrzydłozgon".

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier