FANDOM

Impossible Island (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze School of Dragons. Została wprowadzona wraz z rozszerzeniem Secret of the Leviathan i jest jego centralnym punktem.

Wygląd

Impossible Island to stosunkowo mała wyspa. Jej płaska powierzchnia sięga niewiele powyżej poziomu morza i jest całkowicie skalista. Wzdłuż jednego z brzegów ciągnie się piaszczysta plaża, a w zatoce cumują statki należące do Obrońców Skrzydła. Na brzegu stoi też namiot z ich symbolem.

W centralnej części lądu znajduje się ogromny krater, który kryje w sobie właściwą część wyspy. Wewnątrz znajduje się labirynt i zabudowania wzniesione niegdyś przez Obrońców Skrzydła. Można tam znaleźć liczne podobizny Eruptodona.

Zrzut ekranu (164)

Posąg Eruptodona

Wnętrze krateru dzieli się na dwa poziomy. Do wyższego da się dostać niebezpieczną ścieżką, biegnącą zygzakiem przy wewnętrznej ścianie jamy. Prowadzi ona do wieży, w której zaczyna się labirynt. Aby do niej wejść, trzeba uruchomić mechanizm otwierający. Niższy poziom zaczyna się zielonym labiryntem, którego ściany stanowią egzotyczne zarośla. Dalej znajduje się długi, ruchomy most. Na jego końcu usytuowany jest wielki posąg Eruptodona, a pod nim wejście do kolejnej części labiryntu, który prowadzi do wnętrza wyspy. Na samym dnie krateru znajduje się zbiornik wodny, do którego wpada wodospad.

Jako że na wyspie panuje gorący klimat, roślinność jest typowo tropikalna. Występują tam niewidziane wcześniej rośliny, w tym endemity, czyli gatunki niewystępujące nigdzie indziej. Jest to jedyne znane miejsce, gdzie rośnie Dragon Bloom, będący pokarmem smoków z gatunku Luminous Krayfin. Wewnątrz krateru unosi się silny smród wydzielany przez roślinę. Skutecznie odstrasza on wszystkie smoki oprócz Flame Whipperów, dla których wyspa jest naturalnym środowiskiem. Poza nimi można tam spotkać młodego Luminous Krayfina.

W grach

School of Dragons

Impossible Island pojawiła się w grze wraz z rozszerzeniem Secret of the Leviathan. Ze względu na rosnący w podziemiach wyspy Dragon Bloom grający nie mogą zabierać swoich smoków do wnętrza krateru.

Dawniej to miejsce było traktowane przez Obrońców Skrzydła jako swoisty rytuał przejścia. Młodzi Obrońcy przechodzili przez labirynt, aby sprawdzić siebie i dowieść swoich umiejętności. Tradycja została jednak zaniechana za rządów prababki królowej Mali, ponieważ zbyt wielu ludzi ginęło w czeluściach wyspy.

Gracz trafia na Impossible Island razem z Phlegmą i Skulderem, podążając śladem młodego Luminous Krayfina. Gdy okazuje się, że towarzyszące bohaterom smoki nie wejdą do wnętrza krateru, wikingowie ruszają pieszo. Po odnalezieniu zamkniętego wejścia do labiryntu i zasięgnięciu porady u królowej Mali graczowi udaje się dostać do wnętrza wyspy, gdzie na kolejnych, coraz niższych poziomach labiryntu odbywają się kolejne zadania z rozszerzenia. Po ich ukończeniu można swobodnie wracać do podziemi.

Galeria

Ciekawostki

  • Z wypowiedzi Phlegmy w czasie pobytu na Impossible Island wynika, że jedna z porastających ją tropikalnych roślin, będąca równocześnie pożywieniem Flame Whipperów, to monstera dziurawa.

Zobacz też