FANDOM

Zrzut ekranu (157)

Impossible Island - wyspa pojawiająca się w School of Dragons po jednej z aktualizacji. Jest ona centralnym punktem rozszerzenia Secret of the Leviathan.

Położenie

Wyspa znajduje się w znacznej odległości od Berk i School tak, iż panuje na niej tropikalny klimat. Jest to druga poznana wyspa o takim klimacie. Pierwszą jest Nepenthe Island, pojawiająca się w The Serpent's Heir.

Wygląd

Jest to stosunkowo niewielka wyspa. Z wierzchu pokrywają ją jedynie praktycznie gołe skały z nielicznymi zaroślami. W jednej z zatoczek cumują statki, głównie należące do Obrońców Skrzydła. W centralnej części wyspy znajduje się ogromny krater. Jest on głównym obiektem na wyspie. Wewnątrz znajduje się labirynt i zabudowania wzniesione niegdyś przez Obrońców Skrzydła. Widnieją tam liczne posągi i rysunki Eruptodona.

Na dnie znajduje się zbiornik wodny, do którego wpada wodospad. W kraterze znajdują się jakby dwa poziomy. Do wyższego prowadzi niebezpieczna ścieżka. Mieści się tam wielka wieża, w której zaczyna się labirynt. Aby do niej wejść trzeba uruchomić mechanizm otwierający. Niższy poziom zaczyna się zielonym labiryntem. Dalej znajduje się długi, ruchomy most. Na końcu jest wielki posąg Eruptodona, a pod nim wejście do kolejnej części labiryntu, który prowadzi w głąb wyspy.

Historia

Dawniej to miejsce było traktowane przez Obrońców Skrzydła jako swoisty rytuał przejścia. Młodzi Obrońcy przechodzili przez labirynt aby sprawdzić siebie i dowieść swoich umiejętności. Tradycja została jednak zaniechana, ponieważ wielu ludzi przy tym ginęło.

Fauna i flora

Jako że na wyspie panuje gorący klimat, roślinność jest typowo tropikalna. Występują tam nie widziane wcześniej rośliny, w tym endemity, czyli gatunki nie występujące nigdzie indziej. Jest to jedyne znane miejsce, gdzie rośnie Dragon Bloom będący pokarmem smoków z gatunku Luminous Krayfin. Wewnątrz krateru unosi się silny smród, który według Phlegmy pochodzi od zmarłych ludzi i zwierząt. Skutecznie odstrasza on wszystkie smoki oprócz Flame Whipper'ów, których wyspa jest naturalnym środowiskiem. Poza nimi można tu spotkać młodego Luminousa Krayfina, ponieważ tylko tu ma dostęp do swojego pokarmu.

Galeria

Zobacz też