FANDOM

Snaptrapper transparent
Ten artykuł dotyczy muzyki z filmu. Zobacz też inne znaczenia tego wyrażenia.

How to Train Your Dragon: The Hidden World – Original Motion Picture Soundtrack – muzyka skomponowana przez Johna Powella do filmu Jak wytresować smoka 3, wykonana i nagrana przez studio Skywalker Sound.

Opis

Ścieżka dźwiękowa, oprócz kilku zupełnie nowych motywów, w znacznej części składa się z motywów znanych z dwóch poprzednich filmów. Całość domyka lecąca podczas napisów końcowych piosenka Together from Afar, napisana przez Jónsiego specjalnie dla tego filmu wzorem dwóch poprzednich ekranizacji.

Lista

Nr Tytuł Długość
01 Raiders Return to Busy, Busy Berk 5:27
02 Dinner Talk – Grimmel's Introduction 3:53
03 Legend Has It – Cliffside Playtime 4:21
04 Toothless: Smitten 3:16
05 Worst Pep Talk Ever 2:40
06 Night Fury Killer 3:36
07 Exodus! 4:38
08 Third Date 6:49
09 New 'New Tail' 1:28
10 Furies in Love 3:03
11 Killer Dragons 5:05
12 With Love Comes a Great Waterfall 2:08
13 The Hidden World 5:16
14 Armada Battle 8:40
15 As Long as He's Safe 6:29
16 Once There Were Dragons 5:45
17 Together from Afar

[1]

3:17

Użycie

Raiders Return to Busy, Busy Berk
Film: Atak smoczych jeźdźców na statek łowców, podczas którego uwalniają przetrzymywane tam smoki i odlatują z nimi na Berk.
Dinner Talk – Grimmel's Introduction
Film: Rozmowa Czkawki z Pyskaczem podczas obiadu. Wizyta Grimmela Gnębiciela w forcie Lordów Wojny.
Legend Has It – Cliffside Playtime
Film: Retrospekcja rozmowy Stoicka Ważkiego] z kilkuletnim Czkawką i przejście do czasów obecnych. Rozmowa Czkawki z Astrid na szczycie klifu.
Toothless: Smitten
Film: Szczerbatek przemierza las i spotyka na polanie Białą Furię.
Worst Pep Talk Ever
Film: Czkawka i Mieczyk wędrują przez las w poszukiwaniu smoczycy. Znajdują zatrutą strzałkę, którą później rozpoznaje Eret.
Night Fury Killer
Film: Grimmel wdziera się do domu Czkawki. Po krótkiej dyskusji mężczyzna rozkazuje swoim smokom zaatakować i podpalić wioskę.
Exodus!
Film: Przemowa Czkawki w Twierdzy i podjęcie decyzji o emigracji. Berkianie odlatują na zachód i zatrzymują się na obcej wyspie, tymczasem Grimmel przybywa na Berk.
Napisy końcowe.
Third Date
Film: Biała Furia zaciąga Szczerbatka na plażę, gdzie smok usiłuje zaimponować smoczycy.
Napisy końcowe.
New 'New Tail'
Film: Czkawka konstruuje Szczerbatkowi nową protezę ogona, dzięki której smok samodzielnie odlatuje na poszukiwania Białej Furii.
Furies in Love
Film: Romantyczny lot Szczerbatka i Białej Furii, podczas którego docierają do Ukrytego Świata.
Napisy końcowe.
Killer Dragons
Film: Jeźdźcy chcą zaatakować Grimmela w jego fortecy, jednak sami wpadają w pułapkę.
With Love Comes a Great Waterfall
Film: Czkawka i Astrid dosiadają Wichury i lecą tropem Szczerbatka, by go odnaleźć. Docierają do wejścia do Ukrytego Świata.
The Hidden World
Film: Lot przez Ukryty Świat.
Napisy końcowe.
Armada Battle
Film: Atak jeźdźców na flotę Lordów Wojny; uwolnienie smoków i starcie z łowcami.
As Long as He's Safe
Film: Ostateczne starcie Czkawki z Grimmelem; powrót smoków i wikingów na Nowe Berk; pożegnanie ze smokami, które odlatują do Ukrytego Świata.
Once There Were Dragons
Film: Ślub Czkawki i Astrid; odwiedziny u smoków dziesięć lat później. Wspólny lot.
Together from Afar
Film: Początek napisów końcowych, z przebitkami scen ze wszystkich trzech filmów.

Przypisy

  1. Wykonane przez Jónsiego.

Zobacz też