FANDOM

Junior Mieczyk (ang. Junior Tuffnut) — smok, przedstawiciel gatunku Gronkiel, pojawiający się w sezonie Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Dobry Kafar nie jest zły.

Wygląd

Smok ten rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jego skóra ma brązową barwę z domieszką koloru żółtego i pomarańczowego, zaś wypustki na jego ciele są czerwone. Posiada również jaśniejsze podbrzusze.

Historia

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Smok pojawia się w odcinku Dobry Kafar nie jest zły, kiedy to Czkawka wraz z Śledzikiem udaje się do Mrocznej Głębi. Tam w skalnej rozpadlinie odkrywają kilka Gronkli - jednym z nich jest właśnie Junior Mieczyk. Zwierzęta jednak zachowują się dziwnie nieprzyjaźnie. Po chwili rozpadliną zaczyna toczyć się olbrzymi głaz, którego tylko szczęśliwym trafem unikają jeźdźcy i smoki, jednak głaz wraca, tocząc się pod górę. Okazuje się, że jest to wielki i agresywny smok klasy kamiennej - Miażdżytłuk Kafar. Szczęśliwie jeźdźcom udaje się wydostać i uciec z wyspy, zabierając ze sobą Gronkle.

Po powrocie na Koniec Świata okazuje się, że wszystkie smoki z Mrocznej Głębi przyleciały właśnie tam i nie dają się kontrolować. Na szczęście ostatecznie okazuje się, że możliwe jest porozumienie z dzikim smokiem, co Śledzik odkrywa przypadkiem. Gad okazuje się być jedynie samotny i akceptuje towarzystwo innych smoków, dzięki czemu Junior Mieczyk wraz z innymi Gronklami może wrócić na swoją wyspę.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier