FANDOM

Artykuł

Kingstail (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawiciel gatunku Śmiertnik Zębacz należący do Sączyślina Jorgensona, pojawiający się w sezonie Jeźdźcy smoków: Na końcu świata oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Łuski smoka mają brązowopomarańczową barwę, z domieszką koloru niebieskiego na głowie, skrzydłach, łapach, grzbiecie i ogonie. Posiada on również jaśniejsze podbrzusze i spód pyska.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Smok pojawia się w odcinku Drużyna Astrid, kiedy to Sączyślin oraz kilka innych osób bierze udział w szkoleniu organizowanym w Smoczej Akademii przez Astrid. Smok wraz ze swym właścicielem bierze udział w walce przeciw flocie Dagura, atakującej Koniec Świata. Astrid zezwala rekrutom na działanie w samodzielnej grupie - tym samym Jorgenson i jego smok trafiają do zapasowej drużyny jeźdźców.

W odcinku Powrót smoka Kingstail i Sączyślin wraz z drużyną A usiłują przepędzić atakującego Berk Wandersmoka, jednak zadanie to okazuje się dla nich za trudne - Sączyślin zostaje porażony prądem i zmuszeni są się wycofać.

W odcinku Wszystko zostaje w rodzinie Kingstail towarzyszy Sączyślinowi na Storehouse Island, gdzie razem z nim walczy z atakującymi wyspę Paszczogonami.

W odcinku Ogniowa Burza (część 1) Sączyślin i Kingstail wraz z drużyną A uczestniczą w ataku na bazę Łowców Smoków.

W odcinku Skrzydlata walka (część 2) Kingstail wraz z jeźdźcem przebywa na Storehouse Island.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Ciekawostki

  • Choć oficjalnie jest samcem, nie posiada charakterystycznej dolnej szczęki zachodzącej na górną, co teoretycznie według Prezentu Nocnej Furii powinno być cechą samców Śmiertników. Budowa jego ciała jest jednak masywniejsza niż u Wichury, co może świadczyć o jego płci.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier