FANDOM

Artykuł

Koszmar Ponocnik Astrid (ang. Astrid's Monstrous Nightmare) — bezimienny smok, przedstawiciel gatunku Koszmar Ponocnik, pojawiający się po raz pierwszy w odcinku Słodka Heathera (część 1), a wytresowany przez Astrid Hofferson w odcinku Słodka Heathera (część 2).

Wygląd

Smok wyróżnia się spośród innych przedstawicieli swojego gatunku praktycznie tylko temperamentem i kolorem. Jest on bowiem barwy fioletoworóżowej z domieszką złotego na pysku, skrzydłach i ogonie.

Charakter

Na początku smok jest nerwowy i często podpala się pod wpływem agresji, ale już po pierwszej porażce, gdy Astrid zjednuje go sobie, mocując się z nim i przyciskając mu łeb do ziemi, staje się wierny i oddany dziewczynie.

Historia

Jeźdźcy smoków

Smok po raz pierwszy pojawia się w odcinku Słodka Heathera (część 1). Łupieżcy na swojej arenie próbują go poskromić, jednak gad jest agresywny i co chwila płonie, roztrącając ludzi trzymających jego pęta.

W odcinku Słodka Heathera (część 2) jest on jednym ze smoków przetrzymywanych na arenie Wyspy Łupieżców. Astrid, przebrana za Heatherę, musi przekonać Albrechta, że potrafi tresować smoki. Mimo jej cichej nadziei na Śmiertnika Zębacza na arenę wchodzi wściekły Koszmar Ponocnik. Po nieudanych próbach walki Astrid przypomina sobie rady Sączysmarka, dotyczące tresury tego gatunku, i zdobywa zaufanie stworzenia poprzez przyciśnięcie jego łba do ziemi, a potem je uwalnia. Później, gdy Albrecht trzyma Astrid nad przepaścią, ten sam Ponocnik przybywa dziewczynie na ratunek.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier