FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy miejca z filmów. Jeśli szukasz lokacji z gier, sprawdź Raven Point.
Krucze Urwisko

Czkawka odnajduje Nocną Furię w Kruczym Urwisku

Krucze Urwisko (ang. Raven Point) — jedno z wielu miejsc znajdujących się na wyspie Berk. Znajduje się tuż za wioską, co doskonale widać na odręcznej mapie w zeszycie Czkawki. Niedaleko urwiska znajduje się zatoczka.

Krucze Urwisko odgrywa znaczącą rolę w filmie Jak wytresować smoka. Pojawia się też w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Jak wytresować smoka

Lokacja po raz pierwszy została wspomniana na początku filmu, gdy Czkawka zestrzelił krążącą nad wyspą Berk Nocną Furię. Chłopak dostrzegł, że bestia spadła właśnie w okolicy Kruczego Urwiska i poinformował o tym wikingów, aby przeszukali wspomnianą część wyspy, lecz jego ojciec, Stoick Ważki, nie uwierzył mu, podobnie jak reszta plemienia.

Twierdza Berg i Krucze Urwisko

Widok na Krucze Urwisko (po prawej)

Chcąc udowodnić wszystkim, że zestrzelił smoka, Czkawka udał się w okolice Kruczego Urwiska na poszukiwania bestii. Po wielu daremnych próbach natrafił na złamane drzewo i wyryty pas ziemi. Podążając za śladami, odnalazł leżącą i skrępowaną linami Nocną Furię. Chłopak zamierzał zabić zwierzę, ale zmienił zdanie. Zamiast tego uwolnił je, a smok, strasząc Czkawkę, odleciał, jak się później okazało do zatoczki, z której nie mógł wydostać się, gdyż w wyniku upadku stracił część ogona.

Ciekawostki

  • Astrid lubi wyładowywać swoją wściekłość, ćwicząc w okolicy Kruczego Urwiska, np. poprzez rzucanie toporami w drzewa.

Zobacz też