FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy lokacji z gier. Jeśli szukasz miejsca z książek, sprawdź Wyspa Lawowych Prostaków.

Lava-Lout Island (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grze DreamWorks Dragons: Wild Skies jako obszar Berk oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk jako miejsce dostępne do eksploracji poprzez poszukiwania Szczerbatka.

W grach

DreamWorks Dragons: Wild Skies

Lli

Wyspa ta przypomina ogromny wulkan ociekający lawą. Jej powierzchnię pokrywają liczne kolczaste skały rozrzucone na całym jej obszarze. W centrum znajduje się gigantyczna góra, z której spływa strumieniami lawa, wypełniająca w wielu punktach dno lokacji. Jej strugi przywodzą na myśl ogniste wodospady.

W tym miejscu można wytresować Koszmara Ponocnika oraz Zaduśnego Zdecha. Nie można tam zdobyć żadnego pożywienia dla swoich smoków. Za pierwszym razem do tej lokacji dostać się można jedynie ujeżdżając Zębiroga Zamkogłowego. Wyspa ma łączność tylko z Unlandable Cove.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Lokalizacja ta jest stała, jednak na różnych poziomach Szczerbatka oferuje alternatywne zestawy jaj do znalezienia.

Zobacz też