FANDOM

Legendy szkolenia smoków (ang. Dragon Training Legends) — gra internetowa oparta na serialu Jeźdźcy smoków.

Opis

W grze dostępne są cztery różne minigry związane z czterema smokami – Śmiertnikiem Zębaczem, Gronklem, Wrzeńcem i Nocną Furią.

Sterowanie

  • , , , - sterowanie Śmiertnikiem/Gronklem
  • Z - skok (Śmiertnik)
  • X - ogień (Śmiertnik)
  • Myszka - sterowanie Wrzeńcem/Nocną Furią
  • Lewy przycisk myszy - ogień (Nocna Furia)

Przebieg gry

Legenda Śmiertnika Zębacza

W grze ze Śmiertnikiem Zębaczem biega się po wiosce, zbiera monety, pokonuje przeszkody i strzela ogniem. Celem jest dotarcie do mety w jak najkrótszym czasie, zdobycie jak największej ilości punktów i osiągnięcie jak najwyższego poziomu. Poziomów jest 12.

Legenda Gronkla

W grze z Gronklem trzeba przejść przez labirynt, używając strzałek, w czasie krótszym niż 2 minuty, by odblokować następny poziom. Poziomów jest 9.

Legenda Wrzeńca

Za pomocą myszy gracz musi sterować smokiem i pływać w oceanie, zdobywając ryby i uważając na wikingów rzucających różnymi obiektami. Żeby przejść do następnego poziomu, smok musi zjeść wszystkie ryby. Poziomów jest 9.

Legenda Nocnej Furii

Za pomocą myszy lata się Nocną Furią, atakując Gronkle, Straszliwce Straszliwe, Śmiertniki Zębacze i Koszmary Ponocniki poprzez strzelanie do nich. Nie można dopuścić, by smoki porwały owce i wikingów. Poziomów jest 9.

Odznaki

Ta gra jako jedna z wielu na angielskiej stronie Cartoon Network ma odznaki, są to:

LSS badge 1
Nocny wartownik
Night Watchman
Za ukończenie 1 poziomu w Legendzie Nocnej Furii
100 punktów

LSS badge 3
Król morza
King of the Sea
Za ukończenie każdego poziomu w Legendzie Wrzeńca
150 punktów
LSS badge 2
Przeturlanie
On a Roll
Za ukończenie 5 poziomu w Legendzie Gronkla
100 punktów

LSS badge 4
Legendarny trener
Legendary Trainer
Za ukończenie każdego poziomu w Legendzie Śmiertnika
200 punktów

Błędy

  • "Legenda Śmiertnika Zębacza" została błędnie nazwana "Legendą Śmiertelnika Zębacza".

Zobacz też