Advertisement

Magnuswiking należący do plemienia Wandali, zamieszkujący wyspę Berk.

Wygląd

Jest to średniego wzrostu, dobrze zbudowany wiking. Ma bujną brązową brodę i wąsy. Jego brązowe włosy sztywno sterczą na boki. Nosi mały hełm z dwoma prostymi, ostrymi szpikulcami, znajdującymi się po bokach przedmiotu. Na czubku hełmu znajdują się również trochę mniejsze, metalowe kolce. Mężczyzna nosi także ciemnozieloną, wyblakłą tunikę i szeroki brązowy pas z klamrą, spod ktorego wystaje łuskowana kolczuga sięgającą mu do kolan. Stopy obute ma w brązowe buty z cholewą.

Charakter

Niewiele wiadomo o jego charakterze. Sprawia wrażenie człowieka łatwo wpadającego w zdenerwowanie, szczególnie gdy słyszy pytania, na które odpowiedź jest oczywista.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

W odcinku Smocze Oko pana tuczy (część 2) Magnus przybywa do zastępującego Gothi Pyskacza, by ten zdjął pułapkę z jego nogi. Kowal czyni to jednak bardzo niedelikatnie, po czym polewa nogę pacjenta substancją z losowej buteleczki. W założeniu ma to oczyścić ranę, jednak zamiast tego stopa Magnusa staje w ogniu. Zaskoczony kowal gasi płomienie wodą z wiadra, z rozpędu uderzając nim rannego. Z tego powodu Magnus mdleje, a Pyskacz ściąga mężczyznę z podestu, udając, że nic się nie stało, po czym wraca do pracy.

Zobacz też

Humans icon HICCUP.png
Dragon icon TOOTHLESS.png
Humans icon DRAGO.png
Humans icon GOTHI.png
Humans icon HEATHER.png
Scifim 2.png
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier