FANDOM

Malutki (ang. Teeny) - jeden z członków drużyny służącej Eretowi i jednocześnie należących do armii Drago Krwawdonia. Pracuje jako łowca smoków. Pojawia się w filmie Jak wytresować smoka 2.

Wygląd

Jak wszyscy pozostali jego kompani, łowca ten jest dosyć potężny, choć od reszty odróżnia go lepsza postura. Jest wyższy i wydaje się lepiej umięśniony. Wzrostu dodaje mu także wysoka, czerwona, wzorzysta czapka, którą stale nosi. Jako jedyny z załogi nie ma ogolonego podbródka - posiada zamiast tego długą, brązową brodę. Ma dosyć grubą szyję, a jego głowa robi wrażenie, jakby zmniejszała się ku górze. Nosi ciepłą, jasną tunikę z błękitnym motywem przy kołnierzu.

Charakter

Malutki wydaje się najbardziej pewny siebie z całej załogi (nie licząc naturalnie Ereta). Bez wahania odpowiada na pytanie Czkawki o Drago Krwawdonia, ale poza tym raczej się nie odzywa. Jak wszyscy, również i on podporządkowuje się rozkazom Ereta. Jest na tyle rozgarnięty, że nie podchodzi do bliskiej wybuchu chmury gazu Zębiroga, uwolnionej przez Nienazwanego, tylko siedzi przy burcie, dzięki czemu eksplozja go nie dotyka.

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier