FANDOM

Artykuł
Marazmor Viggo — bezimienny smok, przedstawiciel gatunku Marazmor, pojawiający się w sezonie Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, pierwszy raz w odcinku Szpony i topory (część 1), oraz w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Marazmor Viggo posiada te same charakterystyczne cechy, co inny przedstawiciele jego gatunku, między innymi wygląd i umiejętność świecenia. Posiada smukłe, fluorescencyjne niebieskie ciało, na końcach skrzydeł oraz niektórych miejscach rozjaśniające się do błękitu.

Charakter

Smok ten jest terytorialny i agresywny. Zaatakował Łowców bez chwili wahania, gdy tylko zostali obrzuceni świecącymi algami, rzucił się też na Szpadkę i Mieczyka, gdy ci zanadto zbliżyli się do jego pożywienia.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Marazmor Viggo debiutuje w odcinku Szpony i topory (część 1). Nie wiadomo, gdzie przedtem przebywał, jednak przez większość czasu wędrował pewną konkretną trasą. Heathera śledziła go przez kilka miesięcy, zanim zdecydowała się dołączyć do jeźdźców. Gdy Viggo postanawia go złapać, brunetka dzieli się z nim informacjami o smoku, chcąc zdobyć jego zaufanie, a potem sporządza plan zasadzki na Viggo wraz z Czkawką i Astrid.

Okazuje się, że Czarciousty przewidział posunięcie Heathery i jeźdźców, i zabrał ze sobą całą flotę. Zasadzka się nie udaje, ale jeźdźcy wykorzystują obecność Marazmora - obrzucają statki Łowców świecącymi algami. Smok podąża za pożywieniem i unieszkodliwia swoją mgłą większość załogi, jednak pozostali pod komendą Dagura łapią smoka i zakładają mu kaganiec.

W odcinku Szpony i topory (część 2) zwierzę przebywa w niewoli u Viggo. Mężczyzna wykorzystuje je do unieruchomienia Czkawki i Szczerbatka oraz odblokowania Smoczego Oka. Gdy Marazmor wypełnia swoje zadanie, zostaje uwolniony i ucieka na wolność.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier