FANDOM

Meatlug's Offspring (brak polskiego tłumaczenia) — smok, przedstawiciel gatunku Gronkiel, po raz pierwszy pojawiający się w krótkometrażówce Prezent Nocnej Furii, a potem w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk. Jest jednym z dzieci Sztukamięs.

Wygląd

Zwierzę ma dość charakterystyczny, różowy zestaw barw, w niektórych miejscach o ciemniejszych bądź jaśniejszych odcieniach. Z kolei wypustki na ciele smoka, podobnie jak u ojca, posiadają żółty kolor i jest ich nieco mniejsza ilość niż zazwyczaj u Gronkli.

Historia

Prezent Nocnej Furii

Gdy podczas święta Snoggletog wszystkie dorosłe smoki opuszczają wyspę Berk, udając się do Lęgowiska, by złożyć jaja. Podobnie dzieje się ze Sztukamięs, która jednak część swoich jaj składa jeszcze w wiosce Berk. Chcąc zrobić prezent swoim znajomym, młodzi jeźdźcy zabierają jaja smoczycy i ukrywają je w domach Wandali, nie wiedząc jednak, jak jaja się wykluwają.

Jaja wybuchają, podpalając większość domów w wiosce. Wykluwa się kilka piskląt, które czekają na wyspie na swoją mamę. Sztukamięs wraca ze wszystkimi smokami i od razu odnajduje swoje dzieci, by je nakarmić. Jednym z piskląt jest różowy Gronkiel, który pojawia się potem w grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

Od aktualizacji w lutym 2019 roku Meatlug's Offspring nie jest już do nabycia za runy, można go zdobyć jedynie poprzez poszukiwania Białej Furii. Był też dostępny podczas specjalnych okazji w dniach:

  • od 30 grudnia do 2 stycznia 2014 roku,
  • od 10 do 12 marca 2015 roku,
  • od 23 do 24 kwietnia 2015 roku,
  • od 30 do 31 maja 2016 roku,

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier