FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy lokacji z gier. Jeśli szukasz miejsca z serialu, sprawdź Melodyjna Wyspa.

Melody Island - jedna z lokacji pojawiających się w grach School of Dragons oraz DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Według gry School of Dragons to dość duża lokacja, pełna gór o pionowych stokach i drzew. Znaleźć tam można kilka łowisk - w tym jedno podziemne w jaskini. Pod wyspą znajduje się kilka tuneli. Na wyspie jest też Gniazdo Śmiercipieśnia.

Podobnie jak w przypadku Icestorm Island są tam ślady starych cywilizacji - niewielki kamienny gród. Prócz ruin przetrwał tam niewielki dom, do którego da się wejść.

W grach

School of Dragons

Melody Island została dodana 27 sierpnia 2015 roku wraz z rozszerzeniem Call of the Death Song. Gracz wykonuje tam część questów. Jak nazwa wskazuje, jest to wyspa zamieszkiwana przez Śmiercipieśnia i właśnie wokół tego gada osnuta jest fabuła rozszerzenia. Po jego zakończeniu gracz otrzymuje jajo wspomnianego smoka.

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

W grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk wyspa ta jest celem podróży Szczerbatka. Pojawia się również jako miejsce poszukiwania jaj podczas specjalnych okazji.

Zobacz też