FANDOM

Snaptrapper transparent
Artykuł dotyczy lokacji z gier. Jeśli szukasz miejsca z serialu, sprawdź Wyspa Śmiercipieśnia.

Melody Island (brak polskiego tłumaczenia) — jedna z lokalizacji pojawiających się w grach School of Dragons oraz DreamWorks Dragons: Rise of Berk.

Wygląd

Według gry School of Dragons to dość duża lokacja, pełna wąwozów i omszałych skał formujących się w wysokie kolumny o płaskich szczytach i pionowych ścianach. W miejscu, gdzie tworzą ślepy zaułek, można między nimi znaleźć gniazdo Śmiercipieśnia. Poniżej usytuowane jest wejście do tunelu, w którym znaleźć można łowisko.

W centrum wyspy znajdują się ślady starej cywilizacji – ruiny dawnych zabudowań. Pośród pozostałości budynków stoi tam niewielki, dobrze zachowany dom, do którego da się wejść. Łagodne pagórki na obrzeżach lądu są gęsto porośnięte drzewami o zielonych oraz pomarańczowych liściach.

W grach

DreamWorks Dragons: Rise of Berk

W grze DreamWorks Dragons: Rise of Berk Melody Island jest celem podróży Szczerbatka.

School of Dragons

Melody Island pojawiła się w grze wraz z rozszerzeniem Call of the Death Song. Gracz wykonuje tam część zadań. Jest to wyspa zamieszkiwana przez Śmiercipieśnia i właśnie wokół niego osnuta jest fabuła rozszerzenia. Po jednej z misji gracz otrzymuje jajo tego gatunku.

Ciekawostki

Zobacz też