FANDOM

Mieczyk Junior (ang. Tuffnut Junior) — smok, przedstawiciel gatunku Gronkiel, pojawiający się w sezonie Jeźdźcy smoków: Na końcu świata, w odcinku Dobry Kafar nie jest zły.

Wygląd

Smok ten rozmiarem i budową ciała nie różni się od pozostałych przedstawicieli swojego gatunku. Jego skóra ma fioletową barwę z domieszką koloru niebieskiego, posiada również jaśniejsze podbrzusze i spód pyska.

Historia

Jeźdźcy smoków: Na końcu świata

Smok pojawia się w odcinku Dobry Kafar nie jest zły, kiedy to Czkawka wraz z Śledzikiem udaje się do Mrocznej Głębi. Tam w skalnej rozpadlinie odkrywają kilka Gronkli – jednym z nich jest właśnie Mieczyk Junior. Zwierzęta jednak zachowują się dziwnie nieprzyjaźnie. Po chwili rozpadliną zaczyna toczyć się olbrzymi głaz, którego tylko szczęśliwym trafem unikają jeźdźcy i smoki, jednak głaz wraca, tocząc się pod górę. Okazuje się, że jest to wielki i agresywny smok klasy kamiennej – Miażdżytłuk Kafar. Szczęśliwie jeźdźcom udaje się wydostać i uciec z wyspy, zabierając ze sobą Gronkle.

Po powrocie na Koniec Świata okazuje się, że wszystkie smoki z Mrocznej Głębi uciekając przed Kafarem przyleciały właśnie tam i nie dają się kontrolować. Na szczęście ostatecznie okazuje się, że możliwe jest porozumienie z dzikim smokiem, co Śledzik odkrywa przypadkiem. Gad okazuje się być jedynie samotny i akceptuje towarzystwo innych smoków, dzięki czemu Mieczyk Junior wraz z innymi Gronklami może wrócić na swoją wyspę.

W grach

DreamWorks Dragons: Titan Uprising

W grze smok jest ma kolor niebieski i jest samicą.

Jako jeden z trzech młodych Gronkli przepędzonych przez Miażdżytłuka Kafara na Mrocznej Głębi, Mieczyk Junior została uratowana i przeniesiona na Koniec Świata i natychmiast nazwana przez Mieczyka, dzięki talentowi chłopaka do nadawania imion.
W przeciwieństwie do swojego imiennika, Mieczyk Junior jest dobrze wychowana. Czkawka, Astrid i smoki mają nadzieję, że będzie mieć dobry wpływ na prawdziwego Mieczyka. Bo nawet sam Thor wie, że nikt inny nie jest w stanie tego dokonać...

—opis z gry (nieoficjalne tłumaczenie)

Zobacz też

Humans icon HICCUP
Dragon icon TOOTHLESS
Humans icon DRAGO
Humans icon GOTHI
Humans icon HEATHER
Scifim 2
Główni
bohaterowie
z filmów
Bohaterowie
z serialu
Bohaterowie
z gier